کد خبر: 76500
A

تحقیق درباره خدمه پرواز سردار سلیمانی به عراق/ یک تبعه سوری و یک تبعه عراقی بازداشت شدند

برخی منابع خبری ادعا کرده‌اند که تحقیقاتی درباره خدمه پرواز حامل سردار شهید سلیمانی به عراق آغاز شده و تاکنون نیز دو نفر بازداشت شدند.

تحقیق درباره خدمه پرواز سردار سلیمانی به عراق/ یک تبعه سوری و یک تبعه عراقی بازداشت شدند

به گزارش دیده بان ایران؛ برخی منابع خبری ادعا کرده‌اند که تحقیقاتی درباره خدمه پرواز حامل سردار شهید سلیمانی به عراق آغاز شده و تاکنون نیز دو نفر بازداشت شدند.

تحقیقات سازمان اطلاعات عراق درمورد خدمه پرواز سردار سلیمانی به عراقشبکه «اسکای‌نیوز» امروز (شنبه) ادعا کرد که سازمان اطلاعات عراق تحقیقاتی را درباره خدمه پرواز هواپیمایی که سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به بغداد آورد، آغاز کرده است.

خبرنگار اسکای‌نیوز به نقل از مسئولان امنیتی عراق ادعا کرد: «یک تبعه سوری و یک تبعه عراقی بازداشت شدند و تحقیقات درباره خدمه پروازی که [سردار] سلیمانی را [به عراق] آورد شروع شده است».

بر این اساس، سازمان اطلاعات عراق نیز در حال بازجویی از کارکنان فرودگاه بغداد، بعد از ترور سرداران شهید سلیمانی و المهندس است.

شبکه «تی. آر. تی.» عربی نیز از آغاز تحقیقات درباره خدمه پرواز مزبور خبر داد.

مقامات رسمی عراق تاکنون این خبر را تائید نکرده‌اند.

بامداد جمعه سیزدهم دی ماه (سوم ژانویه) نظامیان تروریست آمریکایی با استفاده از یک فروند پهپاد نقطه‌زن، سردار سلیمانی و «ابو مهدی المهندس» معاون سازمان الحشد الشعبی را به شهادت رساندند.

در پی این خبر، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) مسئولیت ترور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس را بر عهده گرفت و در بیانیه‌ای اذعان کرد که این ترور به دستور رئیس جمهور آمریکا صورت گرفته است./فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر