کد خبر: 76558
A

استاندار خوزستان‌: شهید ‌سلیمانی خدمات ارزنده‌ای به استان خوزستان داشت

استاندار خوزستان گفت: شهید سلیمانی خدمات ارزنده‌ای به استان داشت و در جریان سرکشی به مناطق مختلف سیل‌زد با استقبال مردم خوزستان مواجه بود به همین دلیل مردم استان تقاضاهای فراوانی برای میزبانی از پیکر این شهید داشتند.

استاندار خوزستان‌: شهید ‌سلیمانی خدمات ارزنده‌ای به استان خوزستان داشت

به گزارش دیده بان ایران؛ غلامرضا شریعتی  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهید سلیمانی خدمات ارزنده‌ای به استان داشت و در جریان سرکشی به مناطق مختلف سیل‌زده با استقبال مردم خوزستان مواجه بود به همین دلیل مردم استان تقاضاهای فراوانی برای میزبانی از پیکر این شهید داشتند.

استاندار خوزستان افزود:  با توجه به اینکه شهید قاسم سلیمانی در طول هشت سال جنگ تحمیلی در استان خوزستان بود و روابط عاطفی بین او و مردم استان وجود داشت تصمیم بر آن شد که خوزستان میزبان این شهید سرافراز اسلام باشد.

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی با کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده استان خوزستان نشان داد که خدمت جهادی حد و مرز نمی‌شناسد.

شریعتی با اشاره به خدمات ارزنده شهید سلیمانی به نظام جمهوری اسلامی افزود: مجاهدت‌ها و تلاش‌های شهید سلیمانی موجب شد دشمنان تا مرزهای دفاعی ایران دورتر بروند.

وی گفت: مردم خوزستان در کنار ملت عزیزمان ایران اسلامی قدردان تلاش‌های این اسطوره صبر و استقامت هستند و ما این مصیبت را به رهبر معظم انقلاب اسلامی تسلیت می‌گوییم./ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر