کد خبر: 76568
A

آیا نوستراداموس برای سال ۲۰۲۰ جنگ بین ایران و آمریکا را پیش بینی کرده است؟

نوستراداموس برای سال ۲۰۲۰ پیشگویی‌هایی دارد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها وداع یک پادشاه پرسابقه با تاج و تخت و مرگ یک رهبر در قاره آمریکاست.

آیا نوستراداموس برای سال ۲۰۲۰ جنگ بین ایران و آمریکا را پیش بینی کرده است؟

به گزارش دیده بان ایران؛ پیشگویی‌های نوستراداموس پیشگو و اخترشناس فرانسوی قرن شانزدهم همواره مورد توجه رسانه‌ها و محافل خبری بوده است.

با این که بین دو مقوله «پیش‌بینی» و «پیشگویی» تفاوت زیادی وجود دارد و «پیش‌بینی» بر اساس داده‌های علمی بوده و «پیشگویی» فاقد چنین پیشتوانه‌ای است و بسیاری به پیشگویی درحد یک تفریح و سرگرمی نگاه می‌کنند، اما از همین زاویه سرگرمی هم همواره پیشگویی‌ها و «خبر از آینده دادن» برای انسان جذابیت دارد و انسان‌ها دوست دارند از وقایع آینده از پیش مطلع باشند.

برای سال ۲۰۲۰ هم نوستراداموس در کتاب «پیشگویی‌ ها» (انتشار در سال ۱۵۵۵) پیشگویی‌هایی دارد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها وداع یک پادشاه پرسابقه با تاج و تخت و مرگ یک رهبر در قاره آمریکاست.

رسانه‌های اسپانیا پیشگویی‌های نوستراداموس برای سال ۲۰۲۰ را مورد تعبیر و بررسی قرار داده و درباره مصادیق آن دست به گمانه زنی زده‌اند که ۵ پیشگویی مهم او عبارتند از:

۱- وقوع زلزله‌ای قوی در قاره آمریکا: نوستراداموس پیشگویی کرده که در سال ۲۰۲۰ زلزله‌ای قوی و شدید در قاره آمریکا به وقوع خواهد پیوست. با توجه به احتمالات علمی درباره احتمال وقوع زلزله در قاره آمریکای شمالی و مرکزی این زلزله احتمالا می‌تواند در نوار زلزله‌خیز در مناطق غرب ایالات متحده آمریکا، مکزیک یا شیلی باشد.

۲- وداع یک پادشاه با تاج و تخت: نوستراداموس پیشگویی کرده در سال ۲۰۲۰ یک پادشاه یا ملکه مهم با تاج و تخت خود وداع خواهد کرد. او نامی از یک کشور خاص نبرده، اما گمانه‌زنی‌ها برای امسال روی «الیزابت دوم» ملکه بریتانیا متمرکز شده است. دلیل این تمرکز سلطنت طولانی مدت (۶۵ ساله) او و نیز زمزمه‌هایی است که اخیرا در برخی رسانه‌ها و محافل سیاسی بریتانیا درباره تاسی ملکه بریتانیا به پادشاه مستعفی اسپانیا و کنار رفتن از قدرت و سپردن سلطنت به یک نیروی تازه و جوان‌تر به میان آمده است.

۳- رکود اقتصاد جهانی: بنا بر پیشگویی نوستراداموس در سال ۲۰۲۰ یک قدرت اقتصادی بزرگ دنیا وارد بحران اقتصادی خواهد شد و متعاقب آن اقتصاد جهانی وارد یک دوره رکود خواهد شد.

۴- ترور یا مرگ یک رهبر در آمریکا: یکی از بحث برانگیزترین پیشگویی‌های نوستراداموس در مورد «ترور و مرگ» است. این پیشگوی فرانسوی برای سال ۲۰۲۰ از «مرگ» یکی از مهم‌ترین رهبران جهان در آمریکا یاد می‌کند.

به تعبیر برخی مفسران این رهبر مهم می‌تواند ترامپ باشد و البته به صورت نمادین هم احتمال عزل او در روند پرونده استیضاح می‌تواند در حکم «مرگ سیاسی» او باشد؛ هر چند که شواهد و قرائن چنین چیزی را نشان نمی‌دهد و مجلس سنا که تحت تسلط جمهوریخواهان حامی ترامپ است به احتمال قریب به یقین رای به برکناری ترامپ نخواهد داد.

۵- درگیری نظامی ۲ قدرت بزرگ: بنا بر پیشگویی نوستراداموس در سال ۲۰۲۰ جهان شاهد درگیری بین دو قدرت بزرگ خواهد بود. با توجه به روابط پرتنش بین آمریکا و چین احتمال می‌رود این درگیری بین این ۲ کشور باشد.

نوستراداموس برای سال ۲۰۲۰ پیشگویی‌های دیگری نیز دارد از جمله رواج سفر انسان به فضا، نزدیک شدن یک شهاب سنگ بزرگ به روسیه و حتی تهدیدی داخلی علیه رهبر روسیه (مثل ترور) از جمله این پیشگویی‌هاست.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

  • نامفوم

    آیا واقن چنگ است

ارسال نظر