کد خبر: 76690
A

سردار آبنوش، معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفان: تشییع پیکر شهید قاسم سلیمانی رفراندوم واقعی بود

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفان کشور با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه دشمن توطئه‌هایی در سر دارد، گفت: نسخه‌ای که دشمن برای ما پیچیده بود، نسخه فشار حداکثری بود و اکنون به شدت به حاج قاسم‌هایی نیاز داریم که ما را حمایت کنند تا در غبار فتنه‌ها راه را گم نکنیم.

سردار آبنوش، معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفان:  تشییع پیکر شهید قاسم سلیمانی رفراندوم واقعی بود

به گزارش دیده بان ایران؛ سردار پاسدار سالار آبنوش، معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفان کشور، با اشاره تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه دشمن توطئه‌هایی در سر دارد، گفت: نسخه‌ای که دشمن برای ما پیچیده بود، نسخه فشار حداکثری بود و اکنون به شدت به حاج قاسم‌هایی نیاز داریم که ما را حمایت کنند تا در غبار فتنه‌ها راه را گم نکنیم.

 

سردار پاسدار سالار آبنوش در آیین بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مسجد جامع ملایر، با بیان اینکه دشمن هرگز نتوانسته از بیرون به شیعیان و مسلمانان ضربه بزند مگر به واسطه تیغ داخلی، افزود: در این زمینه برای اینکه دوباره از دشمن سیلی نخوریم، باید پایمان را به شانه تاریخ بگذاریم و از تاریخ عبرت بگیریم.

 

وی ادامه داد: دشمن با هماهنگ کردن لبه بیرونی قیچی و لبه دورنی آن فشار حداکثری بر ما وارد کرد و به خیال خام خود گمان می‌کرد انفجاری از دورن رخ داده و در کشور دو دستگی و دو قطبی ایجاد می‌شود.

 

رفراندومی به معنای واقعی

 

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفان تصریح کرد: تشییع پیکر شهید قاسم سلیمانی از بغداد، کاظمین، کربلا، نجف، مشهد، اهواز، قم و تهران رستاخیزی بزرگ و رفراندومی به معنای واقعی بود که جهان را متعجب کرد.

 

آبنوش افزود: صاحب ‌نظرانی که این حضور بی نظیر مردمی را رصد می‌کردند متوجه شدند آمریکا چه خطای راهبردی انجام داده و تمامی آن به نفع جبهه مقاومت است.

 

وی با بیان اینکه آمریکا از به شهادت رساندن سردار سلیمانی دچار خودباختگی شده است، گفت: ما باید انتقام سردار رشید اسلام را از نظر تاکتیکی و راهبردی بگیریم.

 

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفان با اشاره اینکه امروز هر ایرانی یک عضو از جبهه مقاومت بوده و جبهه مقاومت مدعی انتقام خون حاج قاسم سلیمانی از نظر تاکتیکی و راهبردی است، اظهارکرد: آمریکا غافل بود که با این اقدام وحدتی در بین مسلمانان، ملت ها و منطقه ایجاد می‌شود که از فکر و نظر آنها فاصله زیاد داشت.

 

آبنوش یادآور شد: سردار مدافعان حرم زنجیره‌ای ایجاد کرده است که عرصه را بر نظام کفر تنگ و به همان اندازه عرصه را برای تشکیل تمدن اسلامی باز کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه هم اینک افق روشنی که رهبر معظم انقلاب گوشزد کرده‌اند در حال رخ دادن است، عزاداری باشکوه و بی نظیر وفاداران سردار سلیمانی در اروپا و سایر نقاط جهان را بزرگترین توفیق و دستاورد دانست و افزود: به طور قطع انتقامی تاکتیکی از آمریکا می گیریم.

 

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفان با بیان اینکه نیروهای تربیت شده حاج قاسم به موقع اقدام تاکتیکی را انجام می‌دهند، تاکید کرد: از این رستاخیر و رفراندوم بزرگ باید انتقام راهبردی‌مان را رقم بزنیم.

 

آبنوش نخستین انتقام راهبردی را شکل‌گیری وحدت کنونی به واسطه خون سردار خوبی‌ها در بین شیعیان دانست و بیان کرد: انتقام راهبردی بعدی ما در مجلس شورای اسلامی است که  باید مجلسی انقلابی و از جنس حاج قاسم‌ها داشته باشیم.

 

وی با تأکید بر اینکه انتقام راهبردی بعدی ما نابودی رژیم صهیونیستی است که توسط جبهه مقاومت و در سایه‌سار ولایت فقیه محقق می شود، افزود: ما همچنان حاج قاسم‌هایی همچون سردار اسماعیل قا آنی داریم که در درایت و علم جزء سرداران عالم هستند.

 

آبنوش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه با شهادت سردار سلیمانی امروز یکپارچه نهضت مقاومت به عنوان یک مطالبه و راه مورد تایید قرار گرفت، گفت: امروز حضور ملت ایران و شیعیان رفراندومی بود بر اینکه نهضت مقاومت باید ادامه پیدا کند و مردم حضور پیدا کردند و به آن رای دادند.

 

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفان با تقدیر از مسئولان ملایر در نامگذاری مکانی به نام سردار شهید سلیمانی، گفت: ملایری‌ها با این اقدام نماد سردار رشید اسلام را به یک حرکت عملی تبدیل کرده و اعلام کردند نه تنها از قافله عقب نیستند، بلکه پیشتاز هستند.

 

وی افزود: با وجود شهدا، ایثارگران و مجاهدان بزرگ در این شهرستان، این انتظار می‌رفت که شاگردان حاج قاسم‌ها، حسین همدانی‌ها و شهدایی که در مسیر مقاومت گام برداشتند، این اقدام را به عنوان نماد مقاومت به رخ دنیا کشیدند.

 

زندگی سردار شهید سلیمانی نشان ولایت پذیری داشت

 

امام جمعه ملایر نیز با بیان اینکه عظمت و کارآیی سردار حاج قاسم سلیمانی همه عالم را در نوردیده و همه دل‌ها در سرتاسر جهان متوجه سردار خوبی‌ها شده است، گفت: تمام زندگی سردار شهید سلیمانی برگ زرینی از ایثار و اطاعت‌پذیری از ولایت است و تا آخرین نفس در این راه سر از پا نشناخت و همیشه در خط مقدم بود.    

 

محمدباقر برقراری افزود: به برکت جانفشانی‌ها و ایثار سردار دل‌ها خدمات و افتخارات بزرگی نه فقط برای نظام، بلکه برای جهان اسلام و جهان بشریت آفریده شد.

 

وی با بیان اینکه امروز کشورهای دیگر نیز برای سردار رشید اسلام اشک می‌ریزند و عزاداری می کنند، گفت: سردار شهید سلیمانی یک سند افتخار برای تربیت یافتگان در بوستان ولایت است.

 

برقراری با بیان اینکه شهادت سردار رشید اسلام رعب و وحشتی بر دل دشمنان، معاندان و کوردلان به ویژه مستکبران عالم به سرکردگی آمریکا انداخت، ادامه داد: حرف‌های بی‌ منطق و بدون کارشناسی سران آمریکا را نشان از سراسیمگی و اضطراب خاطر این کشور است.

 

امام جمعه ملایر با تأکید بر اینکه مسئولان نباید خاک پای سردار سلیمانی و راه مقاومت را بر مذاکره مقدم بدانند، تصریح کرد: نباید تنها به حضور در این مراسم‌ها اکتفا کنیم، بلکه نام سردار بزرگ ایران باید زنده بماند و تازه این آغاز راه است.

 

برقراری با بیان اینکه تصمیم‌های مسئولان باید در راستای تکریم و تعظیم خون مطهر شهید سردار سلیمانی باشد، خاطرنشان کرد: با وجود تمامی مجاهدان راه اسلام و محور مقاومت، انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است که دست پلید خود را به خون سردار رشید اسلام آلوده کردند.

 

گفتنی است؛ رونمایی از تمثال سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و نامگذاری جاده سلامت شهر ملایر به نام این شهید والامقام با حضور سردار آبنوش، معاون عملیات بسیج مستضعفین کشور، فرماندار، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، شهردار، اعضای شورای شهر ملایر و مسئولین دستگاه‌های اجرایی صورت پذیرفت./ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر