کد خبر: 76693
A

واکنش نماینده مجلس به کشته و زخمی شدن عزاداران در کرمان / فاطمه ذوالقدر: ما پیگیر چگونگی وقوع این حادثه هستیم

فاطمه ذوالقدر: این حجم از جمعیت و حضور مردم از استانهای دور و نزدیک اصلا قابل پیش بینی نبود و متاسفانه خبرهای تلخی از کرمان شنیدیم که همه ما را متاثر کرد و ما پیگیر هستیم که اطلاعات بیشتری درباره این حادثه غم انگیز به دست بیاوریم.

واکنش نماینده مجلس به کشته و زخمی شدن عزاداران در کرمان / فاطمه ذوالقدر: ما پیگیر چگونگی وقوع این حادثه هستیم
به گزارش دیده بان ایران: به دنبال برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید قاسم سلیمانی در شهر کرمان متاسفانه به دلیل ازدحام جمعیت تعداد قابل توجهی از مردم عزادار کرمان بر اثر ازدحام جمعیت کشته و زخمی شدند. 
 
پیر حسین کولیوند؛ رئیس سازمان اورژانس کشور تعداد کشته شدگان را 35 نفر و تعداد زخمی ها را   ۱۹۰ نفر عنوان کردند. 
 
فاطمه ذوالقدر نماینده مجلس دهم در گفت و گو با دیده بان ایران در پاسخ به این سوالی درباره جزییات و نحوه مدیریت این مراسم گفت: 
 
در آخرین آمار اعلام شده  دیروز در تهران هم جمعیت چند میلیونی برای تشییع سردار سلیمانی در خیابانها حضور داشتند اما الحمدلله مشکل خاصی پیش نیامد. 
 
امروز در کرمان مردم قدرشناس از خیلی از شهرستانها حتی از هرمزگان هم وظیفه خودشان دانستند و برای مراسم تدفین سردار سپهبد قاسم سلیمانی به کرمان آمدند.
حتی کارگرهای باغات روستاهای اطراف کرمان هم که بعضا نان برای خوردن ندارند برای بدرقه سردار به کرمان آمدند و ازدحام جمعیت حادثه آفرید.
 
این نماینده مجلس اضافه کرد: این حادثه بسیار غم انگیز است و ما در پی آن هستیم که به اطلاعات بیشتری در این رابطه دست پیدا کنیم و قطعاً پیگیر این ماجرا خواهیم بود و ابعاد این فاجعه را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر