کد خبر: 76760
A
دیده بان ایران:

آمنه سادات ذبیح پور خبرنگار جنجالی صدا و سیما ۵ ساعت قبل عملیات حمله به آمریکا را اعلام کرده بود؟!+ عکس

توییت خبرنگار 20:30 صداوسیما درحالی۵ ساعت قبل منتشر شد که قاعدتاً در چنین حملات مهمی اسرار آن نباید به راحتی بازگو شود.همین امر موجب شد نه تنها مردم عادی بلکه رسانه ها مطمئن باشند زمان تقریبی حمله مشخص است به نظر میرسد این روزها شوق گرفتن چند لایک بیشتر در شبکه های اجتماعی تمام قواعدها را به هم ریخته است و در این بین خبرنگار و مسئول و کاربر عادی هم معنی ندارد.

آمنه سادات ذبیح پور خبرنگار جنجالی صدا و سیما  ۵  ساعت قبل  عملیات حمله به آمریکا را اعلام کرده بود؟!+ عکس

به گزارش دیده بان ایران؛ شامگاه گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تلافی ترور شهید سردار قاسم سلیمانی پایگاه آمریکایی عین الاسد در عراق را مورد حمله راکتی خود قرار داد که تا این لحظه برخی رسانه ها گمانه زنی ها متعددی را درباره میزان تلاف آمریکایی ها منشتر کرده اند. 

اما نکته قابل توجه در این بین که توجه بسیاری از کاربران شبکه اجتماعی توییتر را به خودش جلب کرده توییت «آمنه سادات ذبیح پور» خبرنگار پرحاشیه خبر 20:30 است که 5 ساعت قبل از انجام عملیات در توییترش نوشته بود: شمارش معکوس آغاز شد.

این توییت خبرنگار صداوسیما درحالی منتشر شده که قاعدتاً در چنین حملات مهمی اصرار آن نباید به راحتی بازگو شود. به نظر میرسد این روزها شوق گرفتن چند لایک بیشتر در شبکه های اجتماعی تمام قواعدها را به هم ریخته است و در این بین خبرنگار و مسئول و کاربر عادی هم معنی ندارد.

photo_2020-01-08_10-47-59

 

*تحریریه دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

  • ناشناس

    اسرار درسته بی سوادا به معنی جمع سِر= راز
    اصرار چیز دیگه است

  • ناشناس

    اسرار درسته بی سوادا به معنی جمع سِر= راز
    اصرار چیز دیگه است راستی قواعد ها هم غلطه بقیه متنو نمی خونم تا آبروتون حفظ شه

ارسال نظر