کد خبر: 76771
A

وزیر بهداشت: ۵۹ نفر در حادثه کرمان جان باختند

​ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ۵۹ نفر در حادثه کرمان جان باختند و اگر اقدامات پیشگیرانه به موقع انجام نمی‌شد ممکن بود اتفاقات سخت‌تری بیافتد.

وزیر بهداشت: ۵۹ نفر در حادثه کرمان جان باختند

به گزارش دیده بان ایران؛ سعید نمکی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: دیروز در هنگام حادثه ازدحام جمعیت در کرمان از نزدیک در خدمت عزیزان بودم و تقاضا کردیم که در سطح استان کرمان شیوه مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی تغییر کند و اگر تغییر نمی دادند ممکن بود اتفاقات سخت تری رخ دهد.

وی گفت: در مجموع در حادثه ازدحام جمعیت در کرمان ۲۱۳ نفر دچار سانحه شدند و ۵۹ نفر جان خود را از دست دادند.

وزیر بهداشت افزود: تا شب گذشته ۶۷ نفر از مصدومان هنوز در بیمارستان بودند که حدود نیمی از آنان صبح امروز مرخص شدند و البته سه نفر از این حادثه دیدگان متاسفانه با حال بد در آی سی یو هستند.

روز گذشته (سه شنبه) حین تشییع پیکر سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در کرمان، به علت ازدحام جمعیت 59 نفر از هموطنان جان باختند و ۲۱۳ نفر دیگر مجروح شدند.

امیدواریم آمریکایی ها عاقلانه رفتار کنند

نمکی درباره پاسخ به جنایت شهادت سردار سلیمانی نیز گفت: خبر خوشی که امروز دریافت کردیم این بود که عزیزان ما در سپاه پاسداران توانستند پاسخ کوبنده ای به آمریکایی ها به خاطر جسارتی که کردند، بدهند. امیدواریم آمریکایی ها عاقلانه رفتار کنند و از این به بعد تجاوزی را طراحی نکنند که پاسخی کوبنده تر دریافت کنند.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه از شلیک دهها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد آمریکا واقع در استان الانبار عراق خبر داد.

براساس اطلاعیه روابط عمومی سپاه انقلاب اسلامی دهها موشک زمین به زمین  به این پایگاه آمریکایی اصابت کرده است. انفجارها در پایگاه عین الأسد مهیب گزارش شده است./ ایرنا


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر