کد خبر: 76799
A

سردار وحیدی: مرحله اول انتقام گرفته شد / منتظر ضربات مهلک بیشتری باشند

فرمانده دانشگاه عالی دفاع ملی با بیان اینکه انتقام حق مشروع و قانونی جمهوری اسلامی ایران است گفت: دشمن باید منتظر ضربات مهلک و کوبنده تری باشد.

سردار وحیدی: مرحله اول انتقام گرفته شد / منتظر ضربات مهلک بیشتری باشند

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ سرتیپ پاسدار احمد وحیدی روز چهارشنبه در حاشیه مراسم بزرگداشت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش شهیدش در مسجد ارشاد اهواز در گفت و گو با خبرنگاران افزود: نخستین مرحله از انتقام جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به شهادت ناجوانمردانه و تروریستی جنایتکاران آمریکایی با موشک بستن پایگاه اشغالگران در عراق گرفته شد ولی این پایان کار نیست.

وی گفت: ممکن است نظامیان تروریست آمریکایی هرلحظه از یک صف واحد و بنیان مرصوص هدف حملات انتقام جویانه قرار گیرند.

فرمانده دانشگاه عالی دفاع ملی افزود: نظامیان تروریست آمریکایی قاتلان مجرمی هستند که باید مجازات شوند.

وحیدی در ادامه گفت: آمریکایی‌ها گمان نکنند پاسخ داده شده ، تمام شد.

وی به نظامیان امریکایی هشدار داد برای درامان ماندن از تیغ تیز انتقام جمهوری اسلامی ایران منطقه را ترک کنند.

فرمانده دانشگاه دفاع ملی در ادامه گفت: به طور قطع اگردشمن(آمریکا) مرتکب جنایات تروریستی دیگری شود دنیای آنان را با خطر مواجه می کنیم.

وحیدی افزود: نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بازوی قدرتمند اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران آماده برداشتن یک گام بلند برای تودهنی به نظامیان متجاوز و اشغالگر آمریکایی هستیم.

در نخستین ساعات بامداد روز چهارشنبه نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با دهها فروند موشک زمین به زمین پایگاه اشغالگران آمریکایی درعین الاسد را هدف قرار دادند و ضربات سنگینی به آنان وارد کردند.

 
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر