کد خبر: 76901
A

مشاوری که ندانسته سخن می گوید/ آقای آشنا ؛ به هیچ چیز این مملکت آشنا نیستی !

یکی از مخاطبان دیده بان ایران در یادداشتی که برای دیده بان ایران ارسال کرده از رویکردهای مسئولان در انتشار اخبار سانحه هواپیمای مسافربری انتقاد کرده است.

مشاوری که ندانسته سخن می گوید/ آقای آشنا ؛ به هیچ چیز این مملکت آشنا نیستی !
به گرزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ یکی از مخاطبان دیده بان ایران در یادداشتی که برای دیده بان ایران ارسال کرده از رویکردهای مسئولان در انتشار اخبار سانحه هواپیمای مسافربری انتقاد کرده است.  
 
 در توییتی از آقای آشنا مشاور رییس جمهور خواندم که رسانه ها در قضیه سقوط هواپیما وارد بازی رسانه های ضد نظام نشوند و ..‌
من سیاسی نیستم و وطنم را بسیار دوست می دارم  ولی بگذارید به راحتی و سادگی دلم سخنی بگویم ،
نمی دانم از کجا شروع کنم تا کمی از آلام و دردهایم برای جوانان نخبه ای که باید آینده ایران عزیزم را بهتر و زیبا بسازند ، کم شود ؟ از کجا بگویم که به آسانی نخبگانی را از مرزهای ملی به بدی بدرقه می کنیم و وقتی در کشوری دیگر به انتهای موفقیت می رسند آنها را ایرانی و مایه فخر و مباهات می دانیم .از کجا بگویم وقتی یکی از همین قربانیان دلیل کوچش از سرزمین‌مادریش را لقمه نانی و شغلی  می داند و میگوید مگر ما چه می خواستیم . 
آقای آشنا وجودم آتش می گیرد برای مادران وطنم که روزی با افتخار از فرزندان نخبه شان سخن می گفتند و الان مرثیه خوان آنها شده اند. چرا کسی این نخبگان را ندید . چرا کسی با آنها از دردهایشان نپرسید .  چرا چرا چرا ؛
آیا می دانید دانشگاههای کانادا زیر بار علمی و دانش  این عزیزان سفر کرده، خم شده بود و چنان بودند که روسای دانشگاهای این کشور با گریه از عزیزان ما یاد کردند و ابراز تاثر . 
آقای آشنا ؛ به هیچ چیز این مملکت آشنا نیستی تو با تمام جوانان ما غریبه ای، غریبه ای که گاهی با سخنی ما را می رنجاند پس سخن مگو.
خدیا  ،این روزها حال و هوای کشورم را چه می شود ؟ به راستی کشورمان را چه می شود که باید هر روز اخبارهای غم انگیز، روح و روان ایرانیان را‌متاثر می سازد ،
فقط می دانم  بگویم یزدان بزرگ ایران را حفظ کند و فرزندانش را رستگار .

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر