کد خبر: 7701
A

برنامه‌های کاری ظریف در اولین روز سفر به هند / شرکت در نشست تجاری فعالان بازرگانی ایران و هند

محمد جواد ظریف که به منظور شرکت در کنفرانس قلب آسیا به هند سفر کرده است در اولین روز سفر خود به این کشور در نشست تجاری فعالان بازرگانی ایران و هند شرکت خواهد کرد.

برنامه‌های کاری ظریف در اولین روز سفر به هند / شرکت در نشست تجاری فعالان بازرگانی ایران و هند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، وزیر امور خارجه  کشورمان صبح امروز به وقت محلی در نشست تجاری بازرگانان، صنعتگران و بانکدراران ایران و هند در دهلی نو شرکت خواهد کرد.

در این نشست وزیر نفت هند و معاون وزیر بازرگانی و صنعت این کشور بزرگ آسیایی نیز حضور خواهند داشت.

طبق برنامه اعلام شده ظریف قرار است در این نشست سخنرانی کند.

وزیر امور خارجه را در این سفر تعدادی از فعالان و بازرگانان اقتصادی کشور همراهی می‌کنند.

حضور و سخنرانی  در جمع تعدادی  از اساتید، نخبگان و برخی از هیأت‌های آکادمیک و دانشگاهی هند از دیگر برنامه‌های امروز حضور ظریف در دهلی نو است .

وزیر امور خارجه کشورمان  امروز بعداظهر  برای شرکت در ششمین کنفرانس قلب آسیا به  شهر «امریتسار »از شهرهای بزرگ ایالت پنجاب هند سفر خواهد کرد  و دهلی نو را به مقصد این شهر ترک خواهد کرد .

مراسم افتتاحیه این  کنفرانس که به روند استانبول نیز مشهور است، روز یکشنبه با حضور نخست‌وزیر هند و رئیس‌جمهور افغانستان و تعدادی دیگر از مقامات عالی‌رتبه کشورهای شرکت‌کننده از جمله وزیر خارجه کشورمان  برگزار خواهد شد.

پیش بینی می شود ظریف در حاشیه این کنفرانس  دیدارهایی با برخی از مقامات هندی و برخی دیگر از مقامات شرکت کننده در این اجلاس داشته باشد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر