کد خبر: 77356
A

واکنش رئیس هیئت نظارت بر انتخابات کهگیلویه و بویراحمد به برخی شایعات در فضای مجازی/ خرم روز : من تا امروز نگفتم آنها که خبر تایید صلاحیت شان آمده؛ رد صلاحیت شده اند

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به انتشار مطالبی از قولش در فضای مجازی گفت: انتشار مطالبی در خصوص رد صلاحیت یک کاندیدای خاص صحت ندارد. آنها که از قول بنده منتشر شده را تکذیب می کنم. مطالب به خود نامزدها منعکس شده بنابراین همه آنها از وضعیت خودشان آگاه هستند. کسانی که گفته شده تایید صلاحیت شده اند قطعاً همین طور است و من مطلب دیگری نگفتم حجت الاسلام قدرت الله خرم روز در گفت و گویی مطالب منتشر شده در فضای مجازی از قول ایشان در خصوص رد صلاحیت یک چهره خاص و بحث های درباره نفوذ برخی افراد را تکذیب کرد و افزود: این مطالب را قویا تکذیب می کنم و پیگیری قضایی را از ناشران چنین مطالبی برای خود محفوظ می دانم.

واکنش رئیس هیئت نظارت بر انتخابات کهگیلویه و بویراحمد به برخی شایعات در فضای مجازی/ خرم روز : من تا امروز نگفتم  آنها که خبر تایید صلاحیت شان آمده؛ رد صلاحیت شده اند

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ حجت الاسلام قدرت الله خرم روز در گفت و گویی مطالب منتشر شده در فضای مجازی از قول ایشان در خصوص رد صلاحیت یک چهره خاص و بحث های درباره نفوذ برخی افراد را تکذیب کرد و افزود: این مطالب را قویا تکذیب می کنم و پیگیری قضایی را از ناشران چنین مطالبی برای خود محفوظ می دانم.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به انتشار مطالبی از قولش در فضای مجازی گفت: انتشار مطالبی در خصوص رد صلاحیت یک  کاندیدای خاص صحت ندارد.  آنها که از قول بنده  منتشر شده را تکذیب می کنم. مطالب به خود نامزدها منعکس شده بنابراین همه آنها از وضعیت خودشان آگاه هستند. کسانی که گفته شده تایید صلاحیت شده اند قطعاً  همین طور است و من مطلب دیگری نگفتم. 

وی اظهارکرد: همواره در جلسات و مصاحبه با رسانه ها از همکاری مسئولین اجرایی بخصوص استاندار محترم و رئیس ستاد انتخابات استان تشکر کردم.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اگر کسی از قول بنده چنین مطلبی نقل کرده باشد باید در پیشگاه خدا جوابگو باشد.

گفتنی است که در فضای مجازی از قول رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد مطالبی خطاب به مسئولان استان مطرح شده بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر