کد خبر: 77393
A
دیده بان ایران نبود چهره ای شناخته شده و با تجربه در مجلس یازدهم را بررسی می کند

انتخابات ۹۸؛میدان رقابت سلبریتی‌های سیاسی/نوظهورها، کم تجربه ها و عاشقان دوربین نماینده مجلس می شوند ؟!

با اعلام نظر هیئت‌های نظارتی انتخابات درباره پرونده صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس، به نظر می‌رسد اصولگرایان، کمتر زیر تیغ ردصلاحیت‌های شورای نگهبان رفته‌اند و با این وضعیت دستشان برای بستن لیستی که وعده آن را داده‌اند، باز است.

انتخابات ۹۸؛میدان رقابت سلبریتی‌های سیاسی/نوظهورها، کم تجربه ها و عاشقان دوربین  نماینده مجلس می شوند ؟!

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ با اعلام نظر هیئت‌های نظارتی انتخابات درباره پرونده صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس، به نظر می‌رسد #اصولگرایان، کمتر زیر تیغ ردصلاحیت‌های شورای نگهبان رفته‌اند و با این وضعیت دستشان برای بستن لیستی که وعده آن را داده‌اند، باز است. 

لیستی که قرار است با نگاه ویژه به مشکلات اقتصادی و هم‌چنین با حضور پررنگ جوانان و زنان بسته شود. 

اما در میان کاندیداها افراد ناشناخته کم نیستند با توجه به روند تایید صلاحیت ها و مشاهده نام ها در حوزه های شهرستان ها با این دوره منتظر پدیده های #نوظهور در عالم سیاست باشیم؛ این پدیده ها که به لطف نظارت استصوابی شورای نگهبان تایید صلاحیت شده اند افرادی کم تجربه هستند که ظاهراً تجربه جدی سیاسی و حتی مدیریتی خود را در کارنامه ندارند. با یک سرچ ساده می توان فهمید !

 افرادی که  تجربه ای ندارند و به لطف نظارت استصوابی شورای نگهبان در هر شهرستان قدم در میدانی گذاشته اند که حداقل 20 سال تجربه مدیریت اجرایی یا قانون گذاری می خواهد در غیر این صورت کرسی های مجلس یازدهم به محلی برای کارآموزی بدل خواهد شد.با نگاهی به اسامی تایید صلاحیت شدگان می توان ادعا کرد که عاشقان دوربین نماینده #مجلس می شوند!

 

حسین کنعانی مقدم، دبیرکل حزب سبز در این باره به خبرانلاین می‌گوید: چندان مشکلی از این جهت نداریم و افرادی که تعیین صلاحیت شدند، ممکن است سلبریتی سیاسی نباشند، اما از کارآمدی برخوردار هستند و می‌توانند در دایره انتخاب قرار بگیرند.

کنعانی مقدم دبیر سیاسی جبهه ایستادگی: سلبریتی‌های سیاسی ممکن است در شور و شوق رقابت‌های انتخاباتی، صحنه را در دست بگیرند

 

این چهره اصولگرا درباره سهم دادن به گروه‌ها در لیست شورای ائتلاف هم می‌گوید: قبلا اینطور بود که گروه‌های مختلف سهم‌خواهی می‌کردند، الان در این دوره با توجه به مکانیزمی که برای کار گذاشته‌اند، اینگونه نیست، اما سهم دادن به اقشار مختلف بانوان، اقتصاددانان و... می‌تواند صورت بگیرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر