کد خبر: 77542
A
دیده بان ایران دو دستگی حزب کارگزاران را بررسی می کند؛

افضل موسوی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران: نامزد اصلاح‌طلب کم نداریم/ مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران: در مجموع کشور ۵ تایید صلاحیت‌شده داریم

به نظر می رسد با توجه به اظهارات اعضای حزب کارگزاران دو دستگی در اصلاح طلبان و چند دستگی در حزب کارگزاران انقلاب اسلامی در حال وارد شدن به یک مرحله جدید است.

افضل موسوی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران: نامزد اصلاح‌طلب کم نداریم/ مرعشی  سخنگوی حزب کارگزاران:  در مجموع کشور ۵ تایید صلاحیت‌شده داریم

به گزارش دیده بان ایران؛ سیدافضل موسوی مدیر مسئول روزنامه سازندگی معتقد است بر خلاف برخی ادعاها و فضاسازی‌ها، اصلاح‌طلبان با فقدان و فقر کاندیدای اصلاح طلب روبرو نیستند. 

مدیر مسئول روزنامه سازندگی در مطلبی که در شماره امروز این روزنامه منتشر شده، ضمن رد ادعای رد صلاحیت گسترده اصلاح‌طلبان از سوی شورای نگهبان گفته است: طبیعی است که در این شرایط لیست ائتلافی گزینه قابل توجه است. البته از نگاه بنده به اندازه پر شدن لیست، کاندیداهای اصلاح طلب تایید صلاحیت شدند بر خلاف برخی ادعاها و فضاسازی‌های معتقدم با فقدان و فقر کاندیدای اصلاح طلب روبرو نیستیم. از این حیث حتی با شرایط فعلی نیز می‌توانیم لیست اصلاح طلبان را برای انتخابات مجلس یازدهم ببندیم اما ممکن است بخش عمده‌ای از این لیست چهره‌های کمتر شناخته شده باشند که این مسئله را نیز نمی‌توان به عنوان نقطه ضعف لیست تلقی کرد.

اما این ادعای عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در حالی مطرح می شود که حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران انقلاب اسلامی هفته گذشته به اعتماد آنلاین گفته بود: حزب کارگزاران در مجموع کشور 5 تایید صلاحیت‌شده دارد.

همچنین مسئول استان های شورایعالی اصلاح طلبان هم اخیراً اعلام کرده است که در انتخابات پیش رو 235 کرسی غیررقابتی و تنها 55 کرسی رقابتی است.

حال با توجه با ادعای آقای موسوی باید دید که آیا نامزدهای مورد تایید ایشان که شورای نگهبان صلاحیت آنها را احراز کرده است با نامزد حزب کارگزاران فرق دارد یا اینکه جزو اصلاح طلبان محسوب نمی شوند.

* تحریریه دیده بان ایران

 

 

 

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر