کد خبر: 7770
A
فریدون مجلسی در گفت و گو با دیده بان ایران:

تحریم جدیدی وضع نشده است/ تحریم داماتو تنها محدود به سرمایه گذاری آمریکا در بخش انرژی است

دیپلمات اسبق ایران در مقر اتحادیه اروپایی گفت: اصلا نمایندگان بروند طرح سه فوریتی ارائه دهند و یا حتی اعلام جنگ کنند؛ بجای این کارها بهتر است طرح دوفوریتی برای جلوگیری از آتش زدن پرچم کشورها ارائه دهند.

تحریم جدیدی وضع نشده است/ تحریم داماتو تنها محدود به سرمایه گذاری آمریکا در بخش انرژی است

"فریدون مجلسی" دیپلمات اسبق ایران در مقر اتحادیه اروپا در گفت و گو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، با اشاره به مصوبه اخیر مجلس سنای آمریکا مبنی بر تصویب لایحه تحریمی ایران، اظهار داشت: در مصوبه مجلس سنای تحریم جدیدی وضع نشده است تنها تحریم های داماتو در مورد محدود شدن سرمایه گذاری آمریکا  در بخش انرژی است.

وی با بیان اینکه هرروز شاهد رفتارها و شعارهای تحریک آمیز از سوی ایران علیه آمریکا هستیم، ادامه داد: زمانی که از داخل کشور اقداماتی از جمله برگرداندن اتومبیل ها از گمرک علیه کشور دشمن صورت می گیرد چطور می توان انتظار داشت که آن کشور با ما برخورد این چنینی نکند.

دیپلمات اسبق ایران در مقر اتحادیه اروپایی افزود: در حال حاضر نیز اینگونه مطرح می شود که ما هم در برابر این اقدام آمریکا رفتار متقابل انجام خواهیم داد،

مجلسی با اشاره به ارائه طرح دوفوریتی برای اقدام متقابل علیه تمدید تحریم ها، گفت: اصلا نمایندگان بروند طرح سه فوریتی ارائه دهند و یا حتی اعلام جنگ کنند؛ بجای این کارها بهتر است طرح دوفوریتی برای جلوگیری از آتش زدن پرچم کشورها ارائه دهند.

وی اظهار داشت: بهتر است در برابر اینگونه اقدامات ما متانت خود را حفظ کنیم و در امور خارجی و سیاست بین المللی در حد امکانات خودمان قدم برداریم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر