کد خبر: 77754
A

تنها رقیب آیت‌الله یزدی در قم کیست؟

با عدم احراز صلاحیت 26 نفر، در نهایت فقط یک رقیب برای آیت الله یزدی باقی مانده که طلبه‌ای به نام رضا پور صدیق است؛ این فرد سابقه خاصی ندارد و به نوعی ناشناخته محسوب می‌شود.

تنها رقیب آیت‌الله یزدی در قم کیست؟

به گزارش دیده بان ایران؛  فرماندار قم از تایید صلاحیت تنها دو کاندیدای قم برای انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری خبر داد.

 

فرماندار قم با بیان اینکه از میان 57 ثبت نام شده، 29 نفر انصراف دادند افزود: از میان 28 نفر باقی مانده، آقایان محمد یزدی و رضا پور صدیق تائید صلاحیت شدند و 26 نفر هم صلاحیتشان احراز نشد.

 

او ادامه داد: بر اساس قانون انتخابات، رد صلاحیت شدگان سه روز فرصت دارند تا اعتراض خود را به استناد تبصره 2 ماده 26 آئین نامه انتخابات تقدیم شورای نگهبان کنند که پس از این سه روز، به مدت ده روز به تقاضای معترضان رسیدگی می‌شود.

 

تنها رقیب آیت‌الله یزدی کیست؟

 

با عدم احراز صلاحیت 26 نفر، در نهایت فقط یک رقیب برای آیت الله یزدی باقی مانده که طلبه ای به نام رضا پور صدیق است؛ این فرد سابقه خاصی ندارد و به نوعی ناشناخته محسوب می شود.

 

لازم به ذکر است که آیت الله یزدی چهار سال پیش در حوزه انتخابیه تهران نتوانست جزء 16 نفر اول باشد و از راهیابی به مجلس خبرگان بازماند./ انتخاب

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر