کد خبر: 77829
A

نماینده مجلس: مردم امید بسته‌اند که بتوانند افراد مورد نظر خود را در روز انتخابات انتخاب کنند

نایب‌رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: حضور باشکوه مردم مستلزم این است که از جریانات و سلیقه‌های مختلف سیاسی کاندیداهایی داشته باشیم. مقام معظم رهبری نیز در نماز جمعه به داشتن انتخابات پرشور اشاره کردند، بنابراین لازم است که یک نگاه توأم با وسعت نظر در بررسی اعتراضات کاندیداهای رد صلاحیت‌شده داشته باشیم.

نماینده مجلس: مردم امید بسته‌اند که بتوانند افراد مورد نظر خود را در روز انتخابات انتخاب کنند

به گزارش دیده بان ایران؛ محمد کاظمی، نماینده ملایر و نایب‌رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار اعتمادآنلاین، به ملزومات حضور گسترده مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: حضور باشکوه مردم در انتخابات که یک امر ضروری در این شرایط خاص برای کشور است، بستگی به تایید صلاحیت گرایش‌ها و جریانات مختلف در کشور دارد. همه یک سلیقه ندارند. همه سلیقه انتخاب کاندیدای اصولگرا ندارند یا همه سلیقه انتخاب کاندیدای اصلاح‌طلب ندارند، بنابراین باید در میان کاندیداها افرادی از هر 2 طیف حضور داشته باشند.

 

انتخابات پرشور، نگاه توأم با وسعت نظر در بررسی اعتراضات کاندیداهای رد صلاحیت‌شده می‌طلبد

 

او ادامه داد: حضور باشکوه مردم مستلزم این است که از جریانات و سلیقه‌های مختلف سیاسی کاندیداهایی داشته باشیم. مقام معظم رهبری نیز در نماز جمعه به داشتن انتخابات پرشور اشاره کردند، بنابراین لازم است که یک نگاه توأم با وسعت نظر در بررسی اعتراضات کاندیداهای رد صلاحیت‌شده داشته باشیم.

 

این نماینده مجلس در خصوص سطح امید مردم در شرایط کنونی گفت: مردم امید بسته‌اند که بتوانند افراد مورد نظر خود را در روز انتخابات انتخاب کنند. امیدواریم این امید محقق شود.

 

بررسی مشکلات اقتصادی در بازگشت امید به جامعه موثر است

 

کاظمی در خصوص راهکار بازگشت امید به جامعه توضیح داد: بررسی مشکلات اقتصادی و تصمیم دولت برای رفع مشکلات موجود می‌تواند به بازگشت امید به جامعه کمک کند. به هر حال تحریم‌ها برای ما فشار مضاعف اقتصادی به وجود آورده است. اگر دولت برنامه‌ای داشته باشد که گشایشی در امور حاصل آید و در میان مردم این امید تقویت شود که دولت در راستای حل مشکلات‌شان قدم برمی‌دارد، در بازگشت امید موثر است. همچنین بررسی اعتراضات نیز به بازگشت امید به جامعه کمک می‌کند./اعتمادانلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر