کد خبر: 78011
A

کنایه مصباح به روحانی: بارها به آمریکا رفته اید، سال‌ها در انگلیس بوده‌ و آن‌جا دکترا گرفته‌اید؛ با آن‌ها هم‌پیاله بوده‌اید و اکنون نیز آشکارا یا پنهان ارتباطاتی با آن‌ها دارید

آیت الله مصباح یزدی، در سخنانی با انتقاد از برخی اظهارنظرها در خصوص رابطه با آمریکا و غرب گفت: متأسفیم که شما با این‌که به آمریکارفته و آن‌جا درس خوانده‌اید، یا سال‌ها در انگلیس بوده‌ و آن‌جا دکترا گرفته‌اید، با این‌که با آن‌ها هم‌پیاله بوده‌اید و اکنون نیز ارتباطاتی با آن‌ها دارید، باز آمریکا را نشناخته‌اید.

کنایه مصباح به روحانی:  بارها به آمریکا رفته اید، سال‌ها در انگلیس بوده‌ و آن‌جا دکترا گرفته‌اید؛ با آن‌ها هم‌پیاله بوده‌اید و اکنون نیز آشکارا یا پنهان ارتباطاتی با آن‌ها دارید

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛آیت الله مصباح یزدی، در سخنانی با انتقاد از برخی اظهارنظرها در خصوص رابطه با آمریکا و غرب گفت: متأسفیم که شما با این‌که به آمریکارفته و آن‌جا درس خوانده‌اید، یا سال‌ها در انگلیس بوده‌ و آن‌جا دکترا گرفته‌اید، با این‌که با آن‌ها هم‌پیاله بوده‌اید و اکنون نیز ارتباطاتی با آن‌ها دارید، باز آمریکا را نشناخته‌اید.

 او این اظهارات را در یک سخنرانی در 25 دی ماه 98 بیان کرده است.

آیت الله مصباح در سخنرانی مذکور گفته است: کسانی‌ در گوشه و کنار می‌گویند اگر با آمریکا آرام‌تر رفتار کنیم، نتیجه بهتری می‌گیریم؛ پاسخ مودبانه اش این است که متأسفیم که شما آمریکا را نشناخته‌اید. این جواب مودبانه اش است؛ جواب صریح هم دارد اما بنده قصد ندارم تعبیر دیگری کنم.

او ادامه داد: متأسفیم که شما با این‌که به آمریکا رفته و آن‌جا درس خوانده‌اید، یا سال‌ها در انگلیس بوده‌ و آن‌جا دکترا گرفته‌اید، با این‌که با آن‌ها هم‌پیاله بوده‌اید و اکنون نیز آشکارا یا پنهان ارتباطاتی با آن‌ها دارید، باز آمریکا را نشناخته‌اید. گرگ و میش هیچ‌گاه با هم دوست نخواهند شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر