کد خبر: 7804
A
در نامه‌ای به حجت‌الاسلام روحانی

دفتر خواهران تحکیم وحدت از بررسی نکردن مجوز نشریه این تشکل دانشجویی انتقاد کرد

دفتر خواهران تحکیم وحدت در نامه‌ای به رئیس‌جمهور از بررسی نکردن مجوز نشریه این تشکل دانشجویی انتقاد کرد.

دفتر خواهران تحکیم وحدت از بررسی نکردن مجوز نشریه این تشکل دانشجویی انتقاد کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایراندفتر خواهران تحکیم وحدت در نامه‌ای به حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور نسبت به بررسی نکردن درخواست مجوز نشریه دختران  این اتحادیه در وزارت علوم انتقاد کرد. 

متن کامل نامه دفتر خواهران تحکیم وحدت به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر حسن روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

عرض سلام و ادب

ماه‌ها از ارسال درخواست مجوز نشریه دختران اتحادیه دفتر تحکیم وحدت می‌گذرد و مسئولین وزارت علوم دولت جنابعالی، حتی به اندازه‌ای برای دختران این مرز و بوم احترام قائل نبوده‌اند که این درخواست را بررسی نمایند. ماه‌هاست دختران فعال این سرزمین چشم انتظار حرکتی از سوی مسئولین وزارت علوم هستند و مدام با بی مهری و بی توجهی مواجه‌اند.

آقای رئیس‌جمهور تا کی قرار است زنان در متن و بطن وعده‌های رنگی انتخابات‌ها نقش داشته باشند اما به وقت اجرایی کردن وعده‌ها، حتی جلوی انتشار خواسته‌ها، دغدغه‌ها و نوشته‌های دختران این سرزمین با بی موالاتی و بی توجهی گرفته شود؟ چه کسی در دولت شما پاسخگوی خفه کردن صدای دختران ایران اسلامی است؟

آقای روحانی! جای تأسف است که به تنها نشریه مربوط به دختران یک اتحادیه دانشجویی مجوز داده نمی‌شود. چه کسانی از قلم‌های دختران ایران اسلامی می‌ترسند؟ آیا جز این است که قلم‌ها نویدبخش بیداریند؟

وای بر ما که عده‌ای در دولت تدبیر و امید، از بیداری زنان و دختران جامعه می‌ترسند!  زنان و دخترانی که اعتقاد راسخ به اسلام و دستورات آن دارند.

آقای رئیس‌جمهور!

ما دختران جمهوری اسلامی ایران خود را موظف می‌دانیم  مطابق خواسته امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) الگوی بانوی مسلمان ایرانی را به همگان معرفی نماییم و در این راه لحظه‌ای از پای نخواهیم نشست. بی‌مهری‌ها یا غرض‌ورزی‌های عده‌ای در وزارت علوم دولت جنابعالی، ما را در رسیدن به اهدافمان مقاوم‌تر می‌کند.

از شما انتظار می‌رود در این ماه‌های پایانی دولت تدبیر و امید، قدمی در راستای تحقق وعده‌های خود بردارید.

در آخر نظرتان را به برخی وعده‌های جنابعالی در حوزه زنان جلب می‌نماییم:

دولت تدبیر و امید و بالاتر از آن نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی خود را مرهون حضور فعال زنان آگاه مشارکت‌جو در صحنه اجتماع و در پای صندوق آرا می‌داند و این عهدی که دولت تدبیر و امید از روز اول با دختران و زنان و بانوان عزیز جامعه داشته است که فرصت‌های بیشتری را برای حضور آنها مهیا کند بر آن وفادار خواهد ماند.

حضور زنان در صحنه‌های اجتماعی فرصت است و تهدید نیست.

تبعیض برای زنان ما قابل قبول نیست. در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها باید زنان همانند مردان نقش ایفا کنند.

در دولت ما تقویت جایگاه زنان و نگاه برابر به استعدادهای علمی، پژوهشی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی مدنظر است.

در دولت تدبیر و امید در عرصه مدیریت، جنسیت معیار نخواهد بود.

و من‌الله توفیق

دفتر خواهران اتحادیه تحکیم وحدت

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر