کد خبر: 78379
A

نماینده اصلاح‌طلب مجلس: ادعای بعضی‌ها را درباره ارتباط رد صلاحیت‌ها با مهندسی انتخابات قبول ندارم

علی ابراهیمی، نماینده مردم شازند در مجلس، رد صلاحیت‌های مجلس یازدهم را به طراحی و مهندسی انتخابات مرتبط ندانست و گفت: ادعای بعضی‌ها را درباره این موضوع قبول ندارم و به نظرم در این دوره انتخابات به جای اینکه روی موضوعات سیاسی متمرکز شوند، بر موارد مالی و ابهامات اقتصادی تاکید کرده‌اند.

نماینده اصلاح‌طلب مجلس: ادعای بعضی‌ها را درباره ارتباط رد صلاحیت‌ها با مهندسی انتخابات قبول ندارم

به گزارش دیده بان ایران، رد صلاحیت گسترده نامزدهای اصلاح‌طلب دور یازدهم مجلس بسیاری از فعالان سیاسی این جریان را به انتقاد از شورای نگهبان وا داشته تا جایی که این رفتار را نادیده گرفتن حق انتخاب مردم و مایه تضعیف جمهوریت نظام دانسته‌اند.

 

ادعای بعضی‌ها را درباره ارتباط رد صلاحیت‌ها با مهندسی انتخابات قبول ندارم

 

علی ابراهیمی، نماینده اصلاح‌طلب مردم شازند در مجلس، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین، درباره برخورد سلیقه‌ای شورای نگهبان طی بررسی صلاحیت نامزدهای انتخاباتی در 2 جریان اصلاح‌طلب و اصولگرا برای مجلس یازدهم گفت: هنوز به این نتیجه نرسیده‌ام که رد صلاحیت‌ها به طراحی و مهندسی انتخابات ربط دارد. ادعای بعضی‌ها را در این باره قبول ندارم و به نظرم این موضوع بعید است.

 

عضو فراکسیون امید مجلس ادامه داد: به نظرم در این دوره انتخابات به جای اینکه روی موضوعات سیاسی تاکید و تمرکز کنند، بر موضوعات مالی و ابهامات اقتصادی تاکید کرده‌اند.

 

نماینده اصلاح‌طلب مردم شازند در پاسخ به مواردی که درباره قالیباف، شهردار اسبق تهران و نامزد انتخابات دور یازدهم مجلس مطرح است توضیح داد: حتی اگر حضور آقای قالیباف در مجلس یازدهم به خاطر رسیدن به کرسی ریاست مجلس و استفاده از آن به عنوان سکوی پرتاب ریاست جمهوری باشد، نمی‌توانم آن را به رد صلاحیت‌های فعلی نامزدهای اصلاح‌طلب ربط دهم.

 

 وقتی اصلاح‌طلب و اصولگرا اقبالش را از دست می‌دهد، جریانات جدید خلق می‌شوند

 

عضو فراکسیون امید مجلس تصریح کرد: گروه‌های سیاسی از جمله اصلاح‌طلبان و فراکسیون امید مجلس آن‌طور که باید به اهدافش نرسیده و اقبال مردمی به آن ضعیف‌تر شده است. بنابراین زمانی که جناح‌های سیاسی اعم از اصلاح‌طلب و اصولگرا اقبال‌شان در جامعه از دست می‌رود، جریانات سیاسی جدید خلق می‌شوند.

 

نماینده اصلاح‌طلب مردم شازند در مجلس پیش‌بینی کرد: با توجه به وضعیت موجود، تعداد افرادی که از جریانات سیاسی جدید به مجلس راه می‌یابند قطعاً کم نخواهند بود./ اعتمادانلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر