کد خبر: 7842
A

بدون حضور خبرنگاران؛ تشکل‌های دانشجویی با رییس قوه قضاییه دیدار کردند

تشکل‌های دانشجویی صبح امروز با رییس دستگاه قضایی دیدار کردند.

بدون حضور خبرنگاران؛ تشکل‌های دانشجویی با رییس قوه قضاییه دیدار کردند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، در این مراسم که در حوزه ریاست قوه قضاییه در حال برگزاری است، قرار است آیت الله صادق آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه بدون حضور خبرنگاران سخنرانی کند.

در حالی که پیش از این از خبرنگاران برای پوشش این برنامه دعوت شده بود و با وجود حضور نمایندگان رسانه‌ها، به آنها اعلام شد که اجازه پوشش این برنامه را ندارند.

آملی لاریجانی در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه ربیع‌الاول،‌ گفت: خیلی خوشحال هستم که در جمع تشکل‌های دانشجویی حضور دارم البته این اتفاق باید خیلی زودتر از اینها می‌افتاد اما دلیل مشغله‌های کاری امروز در خدمت تشکل‌های دانشجویی هستم.

در این مراسم نمایندگان دفتر تحکیم، جنبش عدالتخواه دانشجویی، انجمن دانشجویان مستقل، بسیج دانشجویی، جامعه اسلامی دانشجویان و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها حضور داشتند.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام محسنی اژه‌ای، معاون اول قوه قضاییه، اسماعیلی، رئیس کل دادگستری استان تهران، خدائیان، معاون حقوقی قوه قضاییه، عباس جعفری دولت‌آبادی، دادستان تهران، ذوالقدر، معاون راهبردی قوه قضاییه و حجت الاسلام صادقی، معاون فرهنگی قوه قضاییه حضور داشتند.

پس از صحبت‌های ابتدایی آملی لاریجانی نوبت به پرسش و پاسخ دانشجویی رسید که با نظر مسئولان دستگاه قضایی از خبرنگاران خواسته شد تا جلسه را ترک کنند.

بدین ترتیب اصحاب رسانه از پوشش خبری دیدار رئیس قوه قضاییه با تشکل‌های دانشجویی بازمانده و موفق به انتشار مستقیم سخنان رئیس قوه قضاییه و اظهارات نمایندگان تشکلهای دانشجویی نشدند.

متن اظهارات نمایندگان و مسئولان تشکل‌های دانشجویی و سخنرانی رئیس قوه قضاییه به محض انتشار از سوی روابط عمومی قوه قضاییه منتشر خواهد شد.

منبع: انا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر