کد خبر: 78734
A
افشاگری عضو جبهه پایداری علیه قالیباف:

رییس دفتر سعید جلیلی: قالیباف چون سهمیه هایش بیرون از لیست مانده بودند گفت لیست را قبول ندارم/ کسی که قلدرمآبانه، باعث وحدت شکنی بین طیف های جریان انقلاب میشود، چه تضمینی وجود دارد با ورود به مجلس به وعده هایش عمل کند؟

علی جعفری : با بالا گرفتن اختلافات میان جناح‌های اصولگرا، باید منتظر افشاگری‌ها و پشت‌پرده‌های فهرست‌های انتخاباتی باشیم. امروز علی جعفری نامزد اصولگرای مجلس که گفته می‌شود رییس دفتر سعید جلیلی هم هست، از اتفاقاتی پرده برداشته که باعث شده او و کسی چون یامین‌پور جایی در فهرست قالیباف نداشته باشند.

رییس دفتر سعید جلیلی: قالیباف چون سهمیه هایش بیرون از لیست مانده بودند گفت لیست را قبول ندارم/ کسی که قلدرمآبانه، باعث وحدت شکنی بین طیف های جریان انقلاب میشود، چه تضمینی وجود دارد با ورود به مجلس به وعده هایش عمل کند؟

به گزارش دیده بان ایران؛ با بالا گرفتن اختلافات میان جناح‌های اصولگرا، باید منتظر افشاگری‌ها و پشت‌پرده‌های فهرست‌های انتخاباتی باشیم. امروز علی جعفری نامزد اصولگرای مجلس که گفته می‌شود رییس دفتر سعید جلیلی هم هست، از اتفاقاتی پرده برداشته که باعث شده او و کسی چون یامین‌پور جایی در فهرست قالیباف نداشته باشند.

اگر این بزرگواران به مجلس نروند، باید برای اختلافات آنها و قالیباف پرونده تازه‌ای باز کرد، اما اگر همه به مجلس بروند، می‌توانیم شاهد نمایش‌های جالبی از درگیری‌های درون جریانی و تسویه‌حساب‌های شخصی در آینده باشیم. علی جعفری می‌نویسد:«مردم شریف تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس!

۱. از همان ابتدا که برای انتخابات مجلس ثبت نام کردم مستقل آمدم. نه سهمیه حزبی بودم و نه شخصی. با اراده و تصمیم شخصی و توکل به خدا آمدم.

۲. شورای ائتلاف نیروهای انقلاب من را در لیست ۳۰۰نفره و سپس ۱۵۹ نفره قرار داد و پس از رأی گیری از بین ۸۰۰۰ نفر از متخصصین، اقشار، روحانیون، اساتید، هیأت ها و معتمدین محلات تهران ۹۰ نفر را انتخاب کرد. در بین این ۹۰ نفر ۳۷ نفر جوان بودند که دعوت به مصاحبه شدند، در بین آنها به لحاظ امتیاز مصاحبه و شاخص ها هفتم شدم. سپس در رأی گیری شورای ۳۲ نفره انتخاب با ۲۲ رأی پنجم شده و وارد لیست شدم.

ماحصل هزاران ساعت نفر جلسه، چندین مرحله رای گیری، آنهمه سازوکار، مجمع ۸۰۰۰ نفره، شورای ائتلاف و انتخاب و کارگروه و مصاحبه‌ها و ارزیابی و نظر سنجی و رای گیری، شد یک فهرست ۳۰ نفره.

اما آقای قالیباف به ناگاه اعلام کرد که لیست مورد قبول من نیست و به خاطر اینکه سهمیه هایش بیرون لیست ماندند و نمره و رأی لازم را کسب نکردند به یکباره زیر حرف خود زد و با فشار به شورا، بنده و چند کاندید مستقل دیگر مثل آقایان جلیل بشارتی، نیکی ملکی، مجتبی ابراهیمی و... را از لیست حذف کردند و تعدادی از چهره های نزدیک به ایشان وارد لیست شدند.

برادرم دکتر یامین پور نیز علیرغم اینکه نفر دوم جوانان شده بود، بخاطر تنگ کردن جای سهمیه های آقای قالیباف و دیگر احزاب، وارد لیست نشد.

۳. برای بنده همین یک دلیل کافی است که نباید به آقای قالیباف رای داد. کسی که قلدرمآبانه، علی رغم تعهدات کتبی، شرعی، تشکیلاتی و اخلاقی یک شبه زیر میز بازی میزند و عملا باعث تفرقه و وحدت شکنی بین همه طیف های جریان انقلاب میشود، چه تضمینی وجود دارد با ورود به مجلس به وعده هایش عمل کند؟ غیر از این است که کار ایشان غیر اخلاقی و غیر شرعی است؟ چنین کسی قابل اعتماد است؟

۴. دوستان جبهه پایداری به بنده لطف داشتند و مرا به همراه دکتر یامین پور و چند جوان انقلابی دیگر در لیست خود قرار دادند. همچنین در چند لیست دیگر نیز که نقشی در بسته شدن آنها نداشته ام حضور دارم. که از لطف همه این عزیران ممنونم اما بنده فقط و فقط وامدار انقلاب اسلامی و شخص رهبر معظم انقلاب هستم و در صورت حضور در مجلس نیز خط قرمزم انقلاب و رهبری هستند.

۵. از همه ی عزیزانی که در این مدت در شورای ائتلاف به حقیر نظر لطف داشتند و کمک کردند تشکر میکنم و چون میدانم برخی از آنها راضی نیستند از آوردن نامشان خودداری میکنم.

۶. بنده هیچ ستادی در تهران ندارم و اساسا وسع مالی این کار را هم ندارم. تنها ابزارم برای تبلیغات فضای مجازی است. اگر حقیر را مناسب انتخاب برای ورود به مجلس میدانید نه از شخص من، از گفتمانی که به آن معتقدم حمایت و آن را نشر دهید و اگر هم حقیر را مناسب این جایگاه نمیدانید، خواهش میکنم برای عاقبت به خیری ام دعا کنید؛ چون انگیزه ای برای ورود به مجلس ندارم مگر آنکه بتوانم کمکی به مردم و انقلاب اسلامی کنم. ان شاءلله هرچه تقدیر الهی و صلاح است، محقق شود.»/ تلگرام جعفری

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر