کد خبر: 78759
A

تبلیغات کاندیداها توسط بهزیستی «ممنوع»

رئیس سازمان بهزیستی کشور تاکید کرد که هرگونه ورود سازمان بهزیستی و بخش‌های تابعه آن، له یا علیه هر کاندیدایی در هر جناح و دسته‌ای «ممنوع» است.

تبلیغات کاندیداها توسط بهزیستی «ممنوع»

به گزارش دیده بان ایران؛ وحید قبادی دانا در خصوص ممنوعیت استفاده تبلیغاتی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از سازمان بهزیستی گفت: حدود ۱۰ ماه پیش اولین بخشنامه را در این خصوص به تمام دفاتر بهزیستی سراسر کشور و مراکز استان‌ها ابلاغ کردیم. به این ترتیب هرگونه ورود سازمان بهزیستی و بخش‌های تابعه آن، له یا علیه هر کاندیدایی در هر جناح و دسته‌ای ممنوع است.

وی افزود: همچنین در صورت مشاهده هر مورد از چنین فعالیت‌هایی با افراد خاطب برخورد صورت می‌گیرد و افراد به شورای تخلفات اداری معرفی می‌شوند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در ادامه تصریح کرد: علاوه بر این دو بار دیگر نیز این بخشنامه ارسال شده و آخرین بار هم در ماه اخیر این بخشنامه مجددا ارسال شد که اگر هرگونه حمایت و فعالیت انتخاباتی از سوی سازمان بهزیستی صورت بگیرد با این موارد برخورد می‌کنیم. البته همه همکاران، پرسنل و مدیران سازمان بهزیستی با شور و توان در انتخابات شرکت می‌کنند.

قبادی دانا در خصوص طرح مجلس برای تلفیق بسته معیشتی و یارانه نقدی نیز اظهار کرد: در این خصوص  نیز موضع خاصی نداریم چراکه سازمان بهزیستی بخشی از دولت تلقی می شود و تابع بودجه پیشنهادی دولت است. همه ملزم به آن چیزی هستیم که مصوبه نهایی مجلس است که بعد از تایید شورای نگهبان بودجه سال آینده بهزیستی خواهد بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر