کد خبر: 78834
A

از ۳۰حزب اصلاح طلب فقط ۹حزب لیست انتخاباتی داده اند ،۲۱حزب نه کاندیدا دارند و نه از لیستی حمایت کرده اند/ اصلاح طلبان در ۷۵ درصد استانها کاندیدا ندارند

برخی از رسانه ها و همچنین وزیر کشور از ارائه لیست انتخاباتی توسط جریان اصلاحات خبر داده بودند این در حالی است که اکثریت قریب به اتفاق احزاب اصلاح طلب در انتخابات کاندیدای نداشته و در استان ها رقابت مشخصی در جریان نیست. آذر منصوری عضو شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان گفته است: از ۳۰حزب عضو شورای عالی سیاستگذاری جبهه اصلاح طلبان فقط ۹حزب لیست انتخاباتی داده اند و ۲۱حزب نه کاندیدا دارند و نه از لیستی حمایت کرده اند. لیست هایی که منتشر می شود، محدود به همان ۹حزبی است که کاندیدا دارند. شورای عالی در تهران و بیش از ۲/۳ ازاستانهای کشور لیست انتخاباتی ندارد.

از ۳۰حزب اصلاح طلب فقط ۹حزب لیست انتخاباتی داده اند ،۲۱حزب نه کاندیدا دارند و نه از لیستی حمایت کرده اند/ اصلاح طلبان در ۷۵ درصد استانها کاندیدا ندارند
به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ برخی از رسانه ها و همچنین وزیر کشور از ارائه لیست انتخاباتی توسط  جریان اصلاحات خبر داده بودند این در حالی است که اکثریت قریب به اتفاق احزاب اصلاح طلب در انتخابات کاندیدای نداشته و در استان ها رقابت مشخصی در جریان نیست.
 
آذر منصوری عضو شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان گفته است: از ۳۰حزب عضو شورای عالی سیاستگذاری جبهه اصلاح طلبان فقط ۹حزب لیست انتخاباتی داده اند و ۲۱حزب نه کاندیدا دارند و نه از لیستی حمایت کرده اند. لیست هایی که منتشر می شود، محدود به همان ۹حزبی است که کاندیدا دارند. 
شورای عالی در تهران و بیش از ۲/۳  ازاستانهای کشور لیست انتخاباتی ندارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر