کد خبر: 78846
A
دیده بان ایران تبلیغات نامناسب نمایندگان خانه کارگر را بررسی می کند؛

کارگر کاردک به دست شهرداری: نماینده کارگری که نمیداند کجا باید تبلیغ کند، نماینده خانه خودش هم نیست چه برسد خانه ملت!

یکی از این پوسترها که بیش از همه به چشم می آید پوستر تبلیغاتی و تکراری خانه کارگر با مدیریت «علیرضا محجوب» است که قصد دارد با همان دو رنگ تبلیغاتی قرمز و سفید برای هفتمین بار روانه خانه ملت شود.

کارگر کاردک به دست شهرداری: نماینده کارگری که نمیداند کجا باید تبلیغ کند، نماینده خانه خودش هم نیست چه برسد خانه ملت!

به گزارش دیده بان ایران، از شروع مهلت تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی پنج روز می‌گذرد. با این وجود و در فاصله‌ی کمتر از چهار روز مانده به انتخابات، خبری از شور و حال انتخاباتی در تهران نیست. 

اما در همین سطح از تبلیغات محدود، با وجود اینکه شهرداری تهران چند سالی است که جایگاه مناسبی را برای نصب تراکت و پوسترهای تبلیغاتی معین کرده اما کماکان برخی از طرفداران نامزدها یا کسانی که وظیفه پخش و چسپاندن این پوسترهای انتخاباتی را دارند در هر جایی از شهر که دلشان بخواهد و روی هر دیواری که قدشان برسد اقدام به چسپاندن پوستر می کنند.

یکی از این پوسترها که بیش از همه به چشم می آید پوستر تبلیغاتی و تکراری خانه کارگر با مدیریت «علیرضا محجوب» است که قصد دارد با همان دو رنگ تبلیغاتی قرمز و سفید برای هفتمین بار روانه خانه ملت شود.

توزیع کنندگان این پوسترهای نامزدهای «خانه کارگر» هر جایی که قصد کنند اقدام به چسپاندن این تراکت های تبلیغاتی می کنند و در این بین صدای بسیاری از کارکنان شهرداری هم در آمده است.

صبح امروز یکی از همین کارگران شهرداری که در تقاطع خیابان طالقانی-شریعتی با کاردک و زحمت زیاد مشغول کندن پوستر تبلیغاتی علیرضا محجوب بود به خبرنگار دیده بان ایران گفت: به خدا نماینده ای که به هوادارنش نمیگوید کجا تبلیغ کنید و کجا تبلیغ نکنید تا منِ کارگر یک ساعت تمام برای کندن این پوسترها از روی جعبه تقسیم تلفن در این هوای سرد جان نکنم، نماینده خانه خودش هم نیست چه برسد به خانه ملت!

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر