کد خبر: 78886
A

شورای ائتلاف و جبهه پایداری بر روی کلیات به وحدت رسیدند؛ مصادیق نه!!

خبرگزاری فارس صبح امروز اعلام کرده بود که نمایندگان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و جبهه پایداری پس از مذاکراتی فشرده بر روی انتشار یک لیست مشترک به توافق رسیدند.

شورای ائتلاف و جبهه پایداری بر روی کلیات به وحدت رسیدند؛ مصادیق نه!!

به گزارش دیده بان ایران، سایت رجا نیوز ارگان رسمی جبهه پایداری نوشت: در ساعات پایانی شب گذشته و پس از مذاکرات فشرده نمایندگان شورای ائتلاف و جبهه پایداری، کلیات طرح وحدت این دو گروه سیاسی مصوب شد.

در این جلسه مدل اصلی وحدت، مورد توافق طرفین واقع شده و مقرر شد تا بحث درباره مصادیق و نامزدهای فهرست مشترک نهایی در جلسه فردا پیگیری شود.
 
پیش از این شورای ائتلاف با طرح ایده «اشتراک صفر» و درخواست از نامزدهای مشترک دو لیست برای حضور در تنها یکی از فهرست‌های جبهه انقلاب، مانعی بر سر اشتراک حداکثری دو فهرست ایجاد کرده بود که در جلسه شب گذشته و با توافق روی کلیات طرح وحدت، این طرح نیز عملا از دستور کار خارج شده و رسیدن به فهرست مشترک مبنای کار قرار خواهد گرفت.
 

بیشتر بخوانید:

خبرگزاری فارس: شورای ائتلاف و جبهه پایداری تاظهر بر روی انتشار یک لیست مشترک توافق می کند/ چی کسی سرلیست می شود؟

روایت عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از اختلاف بین جبهه پایداری و قالیباف/ آقا تهرانی گفت: ما در لیست واحدی که قالیباف حضور داشته باشد حضور پیدا نمی‌کنیم! چون خط قرمز ما فساد است/ پیشنهاد قالیباف این بود که از کاندیداتوری انصراف بدهند

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر