کد خبر: 78906
A
رهبر انقلاب در دیدار مردم آذربایجان شرقی:

انتخابات یک جهاد عمومی است/ چشم دوستان و دشمنان به اینجا دوخته‌ شده است/ ملّت ایران بلد است چه‌ کار کند

رهبر انقلاب تاکید کردند: انتخابات یک جهاد عمومی است؛ انتخابات مایه‌ تقویت کشور است؛ انتخابات مایه‌ آبروی نظام اسلامی است.

انتخابات یک جهاد عمومی است/ چشم دوستان و دشمنان به اینجا دوخته‌ شده است/ ملّت ایران بلد است چه‌ کار کند

به گزارش دیده بان ایران؛  هم‌زمان با سالروز قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن ۱۳۵۶، هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم استان آذربایجان شرقی، صبح امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

بخش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب به شرح ذیل است:

* من به شما عرض بکنم که انتخابات یک جهاد عمومی است؛ انتخابات مایه‌ تقویت کشور است؛ انتخابات مایه‌ آبروی نظام اسلامی است. می‌بینید تبلیغات آمریکایی‌ها را که چطور می‌خواهند بین نظام اسلامی و بین مردم فاصله بیندازند؟ زیاد هم کار می‌کنند، دائم مشغول کارند، به قول خودشان اتاق فکر -به هیئت‌های اندیشه‌ورز می‌گویند اتاق فکر- تشکیل می‌دهند، می‌نشینند، فکر می‌کنند، برنامه‌ریزی می‌کنند؛ چند دَه نفر، چند صد نفر در بخش‌های مختلف، مسئول کار ایران و بحث افکار عمومی ایران هستند که می‌نشینند فعّالیّت می‌کنند. هدف فعّالیّت این است که جوان ایرانی را از نظام اسلامی جدا کنند؛ امّا به نتیجه نمی‌رسند. می‌بینید در بیست‌ودوّم بهمن چه اتّفاق می‌افتد، در بزرگداشت شهید عزیزمان سلیمانی چه اتّفاق می‌افتد! در انتخابات، همین اتّفاق باید بیفتد؛ یعنی ببینند دشمنان که با وجود اصرار آنها برای اینکه مردم را از نظام جدا کنند، مردم به انتخابات اقبال می‌کنند که این اقبال، آبروی نظام اسلامی است.

چشم دوستان و دشمنان هم دوخته‌ به اینجا است؛ به این هم توجّه داشته باشید. دشمنان می‌خواهند بدانند که حالا بعد از این همه تلاش و تبلیغات و مشکلات اقتصادی‌ که در کشور وجود دارد و بدعهدی‌ که غربی‌ها و اروپایی‌ها با ما کردند و فشارهایی که -به قول خودشان فشار حدّاکثری- آمریکایی‌ها دارند وارد می‌کنند بالاخره نتیجه‌اش در مردم ‌چه شده؟ دشمن دارد نگاه می‌کند و می‌خواهد این را ببیند. دوستان ما هم در اطراف دنیا با نگرانی نگاه می‌کنند تا ببینند چه خواهد شد. البتّه هر وقت پیغامی به یک مجموعه‌ای از دوستانمان می‌دهیم، همیشه بنده می‌گویم هیچ نگران نباشید، از ملّت ایران نگران نباشید؛ ملّت ایران می‌داند چه‌ کار دارد می‌کند، بلد است چه‌ کار بکند و دارد می‌کند کار خودش را.

خبرتکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود...

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر