کد خبر: 78949
A

یک فعال سیاسی اصولگرا: جبهه پایداری بین شمر و قالیباف؛ شمر را انتخاب می کند/ چرا جامعه را به وحدت دلخوش می کنید؟

حسین قدیانی: گروه پایداری به قول دوستی، قالیباف را فراتر از ساکت چی و حامی چی، رسما امپریالیسم می‌داند!

یک فعال سیاسی اصولگرا: جبهه پایداری بین شمر و قالیباف؛ شمر را انتخاب می کند/ چرا جامعه را به وحدت دلخوش می کنید؟

به گزارش دیده بان ایران؛ حسین قدیانی فعال سیاسی و رسانه ای اصولگرا روز گذشته متنی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که در آن با انتقاد از جبهه پایداری نوشته بود چرا بیخود جامعه را به وحدت امیدوار می کنید. بخش های از این متن در پی می آید با این توضیح که این متن شب گذشته و قبل از توافق بین شورای ائتلاف و جبهه پایداری منتشر شده است.

حسین قدیانی نوشت: قبل از پاسخ به سئوال، چند کلمه حرف حق بزنم و مشخصا خطاب به بزرگوارانی از قبیل دکتر حداد و کوچک‌وارانی از قبیل خودم که در آستانه‌ی هر انتخاباتی مدام دم از وحدت می‌زنیم! الغرض! گروه پایداری به قول دوستی، قالیباف را فراتر از ساکت چی و حامی چی، رسما امپریالیسم می‌داند! از اول هم واضح بود که تلاش برای وحدت با این گروه، سعی بی‌حاصل است! مثال مسلم این‌که؛ الان اگر شمر... بله!

خود شمر و قالیباف، کاندید انتخاباتی باشند، حتما و قطعا گروه موسوم به پایداری، تکلیف شرعی خود را در تخریب باقر فرض می‌گیرد! چرایش اقلا به این متن ربطی ندارد!

خمینی و خامنه‌ای و سلیمانی و حاجی‌زاده که هیچ، خود خدا هم بیاید و از قالیباف حمایت کند، باز پایداری‌چی هم‌چین می‌گوید؛ «ولی سعید قاسمی، ولی سعید زیباکلام!» آقاجان! دل این‌ها با باقر صاف نیست؛ بی‌خود چرا جامعه را به وحدتی امیدوار می‌کنیم که به‌تجربه ثابت شده محقق نمی‌شود؟

ای خوشا عوض بالا و پایین کردن دل دلسوزان، از همان اول بگویم که ناظر بر سابقه‌ها، وقتی خط‌قرمز پایداری‌چی‌ها روی نام مهم‌ترین نامزد جریان انقلابی یعنی باقر است؛ چه وحدتی؟! والله مخاطب هم تکلیفش مشخص می‌شود! مثالی بزنم؛ صله‌رحم هم مثل وحدت، واجب است ولی وقتی بارها در خانه‌ی فامیلی را زده‌ایم و به داخل راه‌مان نداده، آیا بی‌کلاسی نیست و حماقت نیست که باز هم دق‌الباب کنیم؟! عذرخواهم اما این‌جا ما از گروه پایداری اسگل‌تریم! این گروه دارد رک و راست قالیباف را پس می‌زند و ما در بدترین نوع بی‌کلاسی، هم‌چنان مشغول منت‌کشی! والله پیامبر هم از یک‌جا به‌بعد، صاحب‌رسالت نبود در برابر همه!/ مشرق

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر