کد خبر: 7908
A

رایزنی ظریف با مقامات هندی در مورد وضعیت نرگس کلباسی

وزیر امور خارجه کشورمان در جریان سفرش به هند با مقامات هندی در مورد وضعیت نرگس کلباسی رایزنی کرد.

رایزنی ظریف با مقامات هندی در مورد وضعیت نرگس کلباسی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، غلامرضا انصاری، سفیر ایران در هند با اشاره به دیدار روز گذشته نرگس کلباسی با دکتر محمدجواد ظریف در محل سفارت‌خانه‌ی ایران در دهلی‌نو اظهار کرد: این دیدار به در خواست نرگس کلباسی انجام شد و وی از آقای ظریف خواست تا وضعیتش را با مقامات هندی در جریان بگذارد.

او تصریح کرد: تا آن‌جا که من اطلاع دارم آقای ظریف دیشب و امروز در جریان مذاکراتی که با مقامات هندی داشتند در این ارتباط هم صحبت کردند و تاکید بر رسیدگی عادلانه بر این موضوع کردند.

انصاری افزود: امیدواریم در چند روز آینده شاهد تاکید بر بی‌گناهی نرگس کلباسی باشیم. البته ما قصد دخالت در امور قضا را نداریم ولی شواهد امر گویای این موضوع است که ایشان در طول شش سال گذشته خدمات گسترده‌ای را به بچه‌های هندی ارائه کرده است. شواهد و این خدمات مشخص است.

نرگس کلباسی اشتری، اهل اصفهان است و پس از مهاجرت به انگلستان پدر و مادر خود را از دست می‌دهد. ابتدا به مدت یک سال در پرورشگاه‌های هند و سریلانکا فعالیت‌های خیرخواهانه انجام می‌دهد و با دیدن وضعیت کودکان و تنگدستی آن‌ها اقدام به تاسیس مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست که معلول یا نابینا بودند می‌کند.
اتهام قتل غیرعمد یک کودک و سهل‌انگاری که منجر به غرق شدن یک کودک که در زمان پیک نیک در کنار رودخانه‌ای به بازی مشغول بوده او را از ادامه فعالیت‌های خیرخواهانه‌اش باز می‌دارد.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر