کد خبر: 7913
A
دیده بان ایران بررسی می کند؛

اتهام زنی روزنامه صبح نو علیه دولت یازدهم

روزنامه منتسب به شهردار تهران در مطلب اصلی شماره امروز خود، تلویحا مدعی ارتباط بین لیدر انصار حزب الله و دولت یازدهم شد و تهمت های ناروای این فرد را در جهت منافع انتخاباتی رئیس دولت مزبور دانست.

 اتهام زنی روزنامه صبح نو علیه دولت یازدهم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، روزنامه صبح نو یکی از رسانه‌های متکثر و متنوع زیر مجموعه تیم رسانه ای شهردار تهران که مدتی است با اهداف انتخاباتی و تحقق بخشی به رویای 12 ساله جناب قالیباف جهت اسباب کشی به پاستور راه اندازی شده است در شماره امروز خود در مطلبی با عنوان "موج آفرینی برای کمک به دولت" به طرز متوهمانه ای تلاش کرده تا میان اهانت‌های و تهمت های سخیف و زننده حسین الله کرم لیدر انصارحزب الله علیه کابینه یازدهم و مقاصد انتخاباتی دولت پیوند ایجاد کند و این امور را در یک راستا قلمداد کند.

باید از دوستان مطبوعاتی جناب قالیباف این سوال را پرسید که آیا حاضرند خود را در معرض اتهامات غیراخلاقی ولو از جانب یک فرد تندرو قرار دهند تا اندک صباحی بیشتر بر اسب قدرت سوار باشند؟ اگر پاسخشان مثبت است؛ که دیگر هیچ؟ مصداق همان ضرب‌المثل کافر همه را به کیش خود پندارد است؛ اما اگر پاسخ شان منفی است؛ پس آنها هم به نوعی شریک جرم افتراء جناب الله کرم هستند که به موجب اصل 697 قانون مجازات اسلامی، حکم کیفری‌اش مشخص گردیده است.

لازم به ذکر است که رویکرد متوهمانه فوق‌الذکر، در میانه های دهه 70 هم از سوی طیف مزبور مطرح می‌شد و آنها در شرایطی که رفیق گرمابه و گلستان آمران و عوامل میدانی انصار حزب الله بودند، اما در مطبوعاتشان مدعی می شدند که نیروهای انصار حزب الله پادوی اصلاح طلبان و تحول خواهان هستند و ماموریت دارند تا با جنجال آفرینی و تدارک اقدامات رادیکال و وحشت آفرین، بر سبد رای اصلاح طلبان و اعتدالگرایان بیفزایند!

بنابراین دوستان جناب سردار قالیباف بجای صغری و کبری چیدن و انتساب عوامل تندرو و رادیکال به دولت تدبیر و امید، بهتر است برای توجیه مکشوفات جدید پرونده املاک نجومی و تخلفات عدیده شخصیت محبوب و متبوعشان چاره‌ای بیندیشند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر