کد خبر: 79219
A

هم مدیر دولت احمدی‌نژاد از پارلمان رفت/ هم حسن کامران و همسرش خانه نشین شدند

مردم اصفهان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس 5 نماینده جدید را انتخاب کردند. انتخابات در استان البرز و چهار محال و بختیاری هم با تغییر صددرصدی همراه بود.

هم مدیر دولت احمدی‌نژاد از پارلمان رفت/ هم حسن کامران و همسرش خانه نشین شدند

به گزارش دیده بان ایران؛ تکلیف کرسی های نمایندگی مجلس یازدهم در حوزه های انتخابیه استان های اصفهان، ایلام، البرز و چهار محال و بختیاری روشن شد. در برخی استان ها تغییرات صددرصدی بود و در برخی حوزه های انتخابیه دیگر چهره های شاخص از گردونه رقابت حذف شدند یا با ردصلاحیت روبرو شدند.

 

در ادامه به وضعیت کرسی های نمایندگی در استان های اصفهان، البرز، ایلام و چهار محال و بختیاری اشاره شده است.

 

خداحافظی قاطعانه اصفهانی ها با نمایندگان  فعلی شان در مجلس

 

براساس آمار رسمی ستاد انتخابات وزارت کشور مردم اصفهان با هر 5 نماینده فعلی خود خداحافظی کرده و به لیست شورای وحدت متشکل از چهره های جدید رأی اعتماد داده اند.

 

حوزه های انتخابیه فریدن،فریدونشهر وچادگان، مبارکه، خمینی شهر،نایین،نطنز، لنجان و گلپایگان هم تغییر نماینده داشته اند. خداحافظی کوهکن چهره اصولگرا و ابطحی عضو جبهه پایداری از نمایندگی مردم این استان از بارزترین تغییرات بوده است. همچنین انتخابات در لنجان و سمیرم به مرحله دوم کشیده شده است.

 

1


 

مدیر احمدی نژاد رفت/ایلامی ها یک زن را راهی بهارستان کردند

 

نتیجه انتخابات در حوزه های انتخابیه استان های البرز و ایلام هم حکایت از تغییر صددرصدی نمایندگان این دو استان دارد. کولیوند و عزیزاکبریان با نمایندگی کرج خداحافظی کرده و مهدی عسگری تا این لحظه نماینده قطعی این شهر است. در مرحله دوم تکلیف نماینده دوم این شهر مشخص خواهد شد. فاطمه اجرلو نماینده سابق مجلس یکی از مدعیان این انتخابات است. محمود بهمنی رئیس بانک مرکزی دولت احمدی نژاد هم بعد از 4 سال نمایندگی جای خود را به علی حدادی داد.


انتخابات در دهلران و دره شهر استان ایلام هم به مرحله دوم رفت اما تکلیف حوزه انتخابیه ایلام، ایوان و چرداول مشخص شد و دو چهره جدید جایگزین نمایندگان فعلی این حوزه شدند. مردم ایلام به یک زن هم در این دوره از انتخابات اعتماد کرده و او را به بهارستان فرستادند.

 

11

12


 

خداحافظی با یک نماینده زن

 

مردم چهار حوزه انتخابیه استان چهار محال و بختیاری هم نمایندگان خود را تغییر داده و چهره هایی جدید را به بهارستان فرستادند. در شهر کرد اردشیر نوریان جای خود را به احمد راستینه داد و نماینده زن بروجن هم جایش را به یک نماینده مرد داد.

 

33

 


منبع: خبرآنلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر