کد خبر: 7927
A
در جمع دانشجویان دانشگاه شریف مطرح شد

روایت مطهری از تفاوت روحیاتش با عارف

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم روز دانشجو در دانشگاه شریف به بیان نظرات خود در باره برخی شخصیت‌ها از جمله مهدی کروبی، حداد عادل، برادران لاریجانی و محمدرضا عارف پرداخت.

روایت مطهری از تفاوت روحیاتش با عارف

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، علی مطهری در مراسم «نمایندگان مردم در پیشگاه دانشگاه» که از سوی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف برگزار شده بود درباره محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید، گفت: ایشان فراکسیون امید را به خوبی اداره می‌کنند و فعالیت‌هایشان آثاری داشته است از جمله اینکه سه نفری که به عنوان عضو شواری عالی نظارت بر انتخابات شوراها از مجلس انتخاب شدند هر سه از فراکسیون امید بودند و این افراد می‌توانند بر بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات شوراها نظارت کنند. مجموعاً آقای عارف فعالیت خوبی داشتند اگرچه ظهور و بروزشان خوب است، کمتر موضع می‌گیرند و کمتر طرح و نامه‌ای امضا می‌کنند.

وی افزود: مثلاً روحیه آقای عارف با من فرق می‌کند. من اگر احساس کنم ظلمی صورت می‌گیرد و تا شب چیزی در این رابطه نگویم خفه می‌شوم و شب خوابم نمی‌برد ولی بعضی‌ها تحملشان بیشتر است یا دوراندیشی بیشتری دارند و به هر حال روحیه‌ها متفاوت است.

منبع: ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر