کد خبر: 79346
A

خبر قرنطینه آیت‌الله شبیری زنجانی تکذیب شد

شایعات مربوط به ورود آیت الله شبیری زنجانی از مراجع تقلید و اعضای دفتر ایشان در قرنطینه در چارچوب اقدامات پیشگیرانه و احتیاطی بیماری کرونا نادرست است.

خبر قرنطینه آیت‌الله شبیری زنجانی تکذیب شد

به گزارش دیده بان ایران؛ شایعات مربوط به ورود آیت الله شبیری زنجانی از مراجع تقلید و اعضای دفتر ایشان در قرنطینه در چارچوب اقدامات پیشگیرانه و احتیاطی بیماری کرونا نادرست است.

رییس دفتر آیت الله شبیری زنجانی روز سه شنبه اعمال قرنطینه برای این مرجع تقلید و دفتر ایشان را به خاطر بیماری کرونا تکذیب کرد و گفت: حال این مرجع تقلید خوب است و در منزل در حال استراحت هستند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا باباخانی همچنین در خصوص فوت یکی از اعضای دفتر در روزهای اخیر و ارتباط دادن آن با بیماری کرونا گفت: آقای فاضلی مسئول مالی دفتر از دو هفته قبل بیمار بودند، ایشان سابقه بیماری دیابت داشتند و فوت معلوم نیست به دلیل سرماخوردگی، آنفولانزا و یا کرونا باشد ولی سابقه بیماری داشتند.

وی قرنطینه دفتر را نیز رد کرد و گفت: در دفتر آیت الله شبیری زنجانی به دلیل رعایت مسائل بهداشتی روزانه دو نفر حضور دارند و حال آیت الله شبیری زنجانی هم خوب بوده و به بیماری کرونا مبتلا نشده اند.

وی ادامه داد: آیت الله شبیری زنجانی هم اکنون در منزل در حال استراحت هستند./ ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر