کد خبر: 79354
A
بعد از معاون وزیر بهداشت؛

نماینده مجلس هم کرونا گرفت هم وصیت کرد/ محمود صادقی: آقای رییسی خانواده‌های زندانیان امنیتی و سیاسی تقاضای مرخصی دارند

عصر امروز علی نوبخت حقیقی رییس کمیسیون بهداشت مجلس در پاسخ به مبتلا بودن برخی از نمایندگان مجلس به ویروس کرونا به ایسنا گفته بود که: چنین چیزی صحت نداد.

نماینده مجلس هم کرونا گرفت هم وصیت کرد/ محمود صادقی: آقای رییسی 
خانواده‌های زندانیان امنیتی و سیاسی تقاضای مرخصی دارند

به گزارش دیده بان ایران؛ محمود صادقی نمیانده مردم تهران در مجلس دهم که روز گذشته شایعاتی درباره مبتلا شدنش به ویروس کرونا منتشر شده بود دقایقی قبل با انتشار یک توییت از مثبت اعلام شدن تست کرونای خودش خبر داد و نوشت: ‌تست کرونای من مثبت شد. این پیام را در شرایطی می‌دهم که چندان امیدی به ادامه‌ی حیات در این دنیا را ندارم: آقای رییسی؛ خانواده‌های زندانیان امنیتی و سیاسی تقاضا دارند برای جلوگیری از شیوع بیماری به زندانیان امنیتی و سیاسی مرخصی بدهید تا کنار خانواده‌ها این اپیدمی را پشت سر بگذارند.

گفتنی است عصر امروز علی نوبخت حقیقی رییس کمیسیون بهداشت مجلس در پاسخ به مبتلا بودن برخی از نمایندگان مجلس به ویروس کرونا به ایسنا گفته بود که: چنین چیزی صحت نداد.

وی ادامه داد: البته روز گذشته از کلیه نمایندگانی که به نحوی در مناطق آلوده به کرونا تردد داشتند، تست کرونا گرفته شد.

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس همچنین در واکنش به انتشار اخباری به نقل از او درباره ابتلا دو نماینده مجلس به کرونا گفت: چنین چیزی صحت ندارد. صحبت من درباره ابتلای دو همکار پزشکم به کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری بود که از آن  به اشتباه برداشت ابتلاء دو نماینده مجلس شد که صحت ندارد. ضمن آنکه این دو پزشک نیز در حال درمان هستند.

روز گذشته بعد از اعلام گرفتن تست کرونا از نمایندگان در پارلمان، برخی از رسانه‌ها از ابتلای چهار نماینده مجلس به کرونا ویروس خبر داده بودند.

گفتنی است ساعتی پیش هم ایرج حریرچی با انتشار یک ویدیو اعلام کرد که تست ویروس کرونای او هم مثبت اعلام شده است.

این در حالی است که سعید نمکی، وزیر بهداشت برای چندمین بار گفت که با قرنطینه موافق نیستیم، زیرا به فرهنگ مردم اعتماد داریم.

به گزارش دیده بان ایران رسانه ها عصر امروز اعلام کردند که هر دو مورد مشکوک به ویروس کرونا در هرمزگان و کرمانشاه به نوعی با استان قم در ارتباط بودند.

 

 

 

photo_2020-02-25_16-42-06

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر