کد خبر: 79409
A

تست کرونای انستیتو پاستور هم در انحصار آقازاده‌هاست؟

‏کاربری نوشته است:«از دو منبع شنیده‌ام که مهمترین مرکز تشخیص تست کرونا، پاستور، در قُرُق آقایان و آقازاده‌ها و اطرافیانشان است!» در پاستور چه میگذرد؟

تست کرونای انستیتو پاستور هم در انحصار آقازاده‌هاست؟

به گزارش دیده بان ایران؛ در روزهایی که بازار شایعات داغ است و البته انتقادات به مسئولان برای نحوه مدیریت بحران کرونا تمامی ندارد، موضوع تست گرفتن سریع و آسان از مدیران یکی از سوژه‌های اعصاب خردکن برای مردم محسوب می‌شود. در روزهای گذشته هم به گرفتن تست از همه نمایندگان مجلس (در شرایطی که امکان گرفتن تست برای مردم محدود است) اعتراض شده، هم صحبت‌هایی درباره انستیتو پاستور مطرح می‌شود. یکی از کاربران در توییتر نوشته:«از دومنبع شنیده‌ام که مهمترین مرکز تشخیص تست کرونا، پاستور، در قُرُق آقایان و آقازاده‌ها و اطرافیانشان است! کاش کسی خبری از انستیتوی پاستور بگیرد! اگر اولویتی در آزمایش گرفتن باشد، پزشکان و پرستاران مقدمند. درحالی که پرستار فوت شده در لاهیجان پاسخ تستش حتی بعد از فوت نیامده بود!»

‌دیگری در ادامه آورده:«انستیتو پاستور که محل اصلی تست کروناست چه وضعی داره؟ قاعدتاً می‌تونید حدس بزنید! آقا و خانم‌زاده‌ها هجوم آوردن و تست تمام فک و فامیل رو هم آوردن. عملا امکان پاسخگویی به مراجعه‌کننده عادی نیست. مسئولان حالا که دیدن مملکت از دست رفته، می‌خوان لااقل خانواده خودشون رو حفظ کنن.»

برخی کاربران نظیر این دو‌‌ ادعا می‌کنند که امکانات انستیتو پاستور در این روزهای کرونایی در اختیار و انحصار آقازاده‌هاست. صحت و سقم این ادعاها هنوز تایید یا تکذیب نشده و باید منتظر واکنش رسمی باشیم. هرچه هست انستیتو پاستور از مراکز علمی و سرمایه‌های کشور است و استفاده از قابلیت‌های آن به شدت زیر نظر شهروندان بوده و حساسیت‌برانگیز خواهد بود./سایت برترین ها

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر