کد خبر: 7941
A

بسته خبری «دیده بان ایران - یکشنبه ۱۴ آذر»

نگاهی کوتاه به اخبار مهمی که طی بیست و چهار ساعت گذشته در رسانه ها به آن پرداخته شده است.

بسته خبری «دیده بان ایران - یکشنبه ۱۴ آذر»
پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران قصد دارد تا هر شب؛ تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد که مهمترین آنها عبارتند از:

 

سکس اینترنتی و تل سکس در کشور رایج شده است
 
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران تصریح کرد: در فضای مجازی شاهد هستیم که بسیاری از دختران، عکس‌های برهنه‌ای از خودشان را منتشر می‌کنند که این امر سکس اینترنتی و تل سکس است که متأسفانه این امر در کشور رایج شده است.وی بیان کرد: متأسفانه از سوی برخی مسئولان شاهد خیانت در معرفی اینترنت شدیم. یعنی بسیاری از مسئولان اینترنت را به خوبی معرفی نکردند و آثار منفی و مثبت آن را یکسان برای جامعه اعلام کرد‌ه‌اند درحالی که اینطور نیست و آثار منفی آن بسیار است.آیت الله موحدی کرمانی اظهار کرد: در این محتوای بدست آمده عنوان شده است که ما می‌توانیم با توسعه و رشد فناوری اینترنت و شبکه ملی اطلاعات و مدیریت، آن را به راحتی یک اینترنت امن، سالم، پرسرعت، و ارزان در اختیار مردم قرار دهیم.این مطلب در ایکنا منتشر شده است.
 
واکنش وزیر ورزش به عکس یادگاری دختر ملی‌پوش
 
مسعود سلطانی‌فر هم به ماجرای عکس گرفتن نماینده موی‌تای ایران و رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد. به گزارش خبرآنلاین، پس از انتشار عکسی از دختر موی تای کار ایران در مسابقات روسیه و روی سکو رفتن او با نماینده رژیم صهیونیستی واکنش ها به این ماجرا متفاوت بود. این در حالی است که حتی عذر خواهی رییس انجمن موی تای هم باعث نشد تا ذره ای از انتقادهای موجود کم شود. با همه این شرایط امروز هم سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در گفت و گویی ضمن محکوم کردن این حرکت اعلام کرد که مسئولیت هر اتفاقی در تیم‌های اعزامی ایران برعهده رئیس فدراسیون است و هیچ‌گونه قصوری در این مورد پذیرفته نیست.
 
اگر یک امام جمعه بگوید کنسرت برگزار نشود، فردا هم یکنفر می‌گوید انتخابات برگزار نشود
 
نماینده مردم تهران در مورد لغو کنسرت‌ها و سخنرانی‌ها گفت:  اینها از جهاتی به هم شبیه‌اند و از طرفی خیر. اینها نیاز مشروع مردم است که افرادی با استفاده از ابزارهایی قانونی و تریبون‌ها‌یشان منجر به تعطیلی آن می‌شوند. تعطیلی برنامه اجتماعی بیش از همه به کسانی آسیب می‌زند که تعطیل می‌کنند.حجت الاسلام مازنی تاکید کرد: در صورت‌های خاص برخی برنامه‌ها مجوز دارد. آقایان تصمیم می‌گیرند تعطیل کنند. اینکه یک صاحب تریبون از تریبونش استفاده کند و مانع انجام امر قانونی می‌شود، باعث می‌شود سنگ روی سنگ بند نشود. اگر یک امام جمعه بگوید کنسرت برگزار نشود، فردا یکنفر هم می‌گوید من اجازه نمی‌هم انتخابات برگزار شود.این مطلب در ایلنا منتشر شده است.
 
شجاعی به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
 
هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد. پی انتشار بخشی از مصاحبه مسعود شجاعی با یک خبرنگار فراری و معاند جمهوری اسلامی ایران و صحبت‌های دور از انتظار هافبک تیم ملی کشورمان با این فرد، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال وی را احضار کرد. این مطلب در میزان منتشر شده است.
ماجرای ذی‌نفعی یکی از مدیران راه آهن و همسر وی در شرکت «مهاران» چیست؟
 
140 دفتر بسیج دانشجویی در نامه‌ای خطاب به آخوندی وزیر راه و شهرسازی ضمن انتقاد از ساختار فرسوده و کهولت زده فنی و مدیریتی راه آهن کشور بیان شد: یکی از ابهامات موجود در این بین، ادعاهای مطرح شده پیرامون ارتباط ذی نفعانه یکی از مقامات ارشد راه آهن وزارتخانه شما و همسر وی با شرکت «مهاران» است که انتظار می رود هر چه سریعتر شفاف سازی قابل قبولی از طرف حضرتعالی در این رابطه صورت گیرد.این مطلب در فارس منتشر شده است.
 
400 میلیون پیامک محبت‌آمیز برای رهبری
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز در نخستین کنگره ملی سرداران و ۳۰۰۰ شهید خراسان شمالی اظهار کرد: صهیونیست‌ها ظلم و ستم‌های زیادی را علیه فلسطینیان روا داشته و از سویی با تشکیل گروه‌های تروریستی همچون داعش حمایت از آن‌ها اهداف شوم خود را در منطقه دنبال می‌کنند.وی با تأکید بر لزوم هوشیاری در برابر این خواست دشمنان تصریح کرد: این گروه‌های تروریستی از سوی استکبار مورد حمایت قرار گرفته تا اهداف آنان را پیش ببرند.تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به جایگاه شیخ حسن نصرالله در دنیای اسلام تصریح کرد: این شخصیت حتی در بین   مسیحیان هم از جایگاه خوبی برخوردار است که این‌ها به خاطر معرفت و شناخت آن‌ها از نقش این عالمان دینی بوده که آن‌چنان به وی ابراز محبت می‌کنند.رئیسی با یادآوری اینکه در مقطعی به خاطر کسالت رهبری ۴۰۰ میلیون پیامک از اقصی نقاط به معظم له را داشتیم، گفت: این نشان از عشق و ارادت مسلمانان به رهبر معظم انقلاب دارد.وی با بیان اینکه برخی جوامع غربی را متمدن تلقی می‌کنند، تصریح کرد: این جوامع اکنون با مشکلات مختلف اجتماعی مواجه بوده و اساساً این کشورها را درگیر خود ساخته است.تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: این کشورها در حالی ادعای تمدن را داشته که درگیر مسأله هم‌جنس‌بازی‌ها هستند و آن را نوعی ترقی و پیشرفت تلقی می‌کنند.وی با اشاره به  معضلات  مختلف در کشورهای غربی تأکید کرد: این کشورهای به‌اصطلاح مترقی در عقب‌ماندگی مانده و اخلاقیات در آنها  دیده نمی‌شود.این مطلب در فارس منتشر شده است.
لغو دو سخنرانی به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه شریف
 
دو سخنرانی که قرار بود به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه شریف برگزار شود با نظر هیات نظارت بر تشکل‌های دانشجویی لغو شد. در ابتدای برنامه «نمایندگان مردم در پیشگاه دانشگاه» مجری برنامه اعلام کرد که با سخنرانی کامفیروزی با موضوع وضعیت دانشگاه‌ها در دانشگاه صنعتی شریف به طور شفاهی مخالفت شده است و این مخالفت به خود کامفیروزی نیز ابلاغ شده است. دلیل شفاهی که از سوی هیات نظارت بر تشکل‌های دانشجویی برای لغو این سخنرانی اعلام شده، این است که مجوز سخنرانی در حوزه یک میزگرد داده شده نه برای یک سخنرانی. امروز همچنین از سوی هیات نظارت بر تشکل‌های دانشجویی با سخنرانی حجت شریفی عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران نیز مخالفت شد.ایلنا این خبر را منتشر کرد.
 
ابراز تاسف وزیر بهداشت از همکاری سه قوه
 
 
قاضی‌زاده هاشمی در حاشیه دومین کنگره تروما با اظهار داشت: همکاری قوه مقننه، مجریه و قضاییه متأسفانه تأسف‌آور است البته اگر بگویم برایم حاشیه‌ساز می‌شود و اگر نگویم هم نمی‌شود.فارس این خبر را منتشر کرد.
 
خط‌ و نشان مدیرعامل اسبق پرسپولیس برای مدیرعامل فعلی
 
مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: برادر عزیر، آقای طاهری این قدر دنبال این نباش که دیگران را مقصر بدانی، یک روز هم به پرونده‌های شما رسیدگی خواهد شد. رویانیان اظهار داشت: مطمئن باشید پس از مدیریت طاهری هم گزارش و مشکلات زیادی رو خواهد شد. این شتری است که در خانه هر مدیری می‌خوابد و مطمئن باشید یک روز هم مقابل خانه طاهری خواهد خوابید.تسنیم این خبر را منتشر کرد.
 
آدرس‌های وزیر احمدی‌نژاد برای کاندیدای احتمالی
 
سیدمحمد حسینی در حاشیه برنامه روز دانشجو که به میزبانی دانشگاه زنجان برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: اصولگرایان قطعا گزینه‌هایی برای انتخابات سال آینده در نظر گرفته‌اند اما بحث اصلی رسیدن به اتفاق‌نظر در خصوص یک گزینه برای معرفی است و نباید به چند گزینه برسد چون با توجه به شرایطی که بر کشور حاکم است. قطعا نیاز به یک تحول در کشور داریم و شرایط و تفکر فعلی حاکم بر کشور نمی‌تواند مشکل‌گشای گرفتاری‌های مردم باشد. وی افزود: از جبهه‌های مختلف اصولگرایان افرادی در نظر گرفته شده و در نهایت یک فرد معرفی خواهد شد. در بین این افراد حتی عده‌ای هستند که در معرض رای مردم قرار نگرفته‌اند و در سمت‌های اجرایی بوده‌اند. برخی می‌خواهند القا کنند که گزینه‌ای وجود ندارد اما چنین نیست.ایسنا این خبر را منتشر کرد.
 
چمران: مقابل نمایشگاه بین المللی زنجیره انسانی تشکیل می دهیم
 
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در صورت توجه نکردن مسئولان به درخواست های مکرر مبنی بر برگزار نشدن نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران، طی فراخوانی مقابل آن محل زنجیره انسانی تشکیل خواهیم داد. خبرآنلاین این خبر را منتشر کرد.
 
حساب توئیتر منتسب به احمدی‌نژاد تکذیب شد
 
چند روز بعد از فعالیت یک حساب کاربری به نام محمود احمدی‌نژاد و جلب توجه مخاطبان فراوان این شبکه اجتماعی دفتر احمدی‌نژاد به آن واکنش نشان داد و نوشت: ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حامیان مردمی، فعالان مجازی و احترام به تمام هواداران دکتر احمدی نژاد، به اطلاع می رساند که تنها محتوای حساب های رسمی اینستاگرام، گوگل پلاس و تلگرام متصل به پایگاه اطلاع رسانی دکتر احمدی نژاد مورد تایید این پایگاه می باشد. لازم به ذکر است که هرگونه استفاده از لوگو و نام این پایگاه اطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی غیر مجاز بوده و قابل پیگیرد قانونی می باشد. دولت بهار این خبر را منتشر کرد.
 
ستایش روحانی توسط نماینده اصولگرای مجلس نهم
علیرضا زاکانی نسبت اظهارات امروز روحانی در مجلس واکنش نشان داد. وی در یاداشتی نوشت: این اذعان صریح به بدعهدی مقامات آمریکا گرچه دیرهنگام بود اما قابل ستایش و مورد حمایت ماست. معتقدم رسیدن به نتیجه مبارک امروز می توانست با هزینه های بسیار کمتری برای ملت ایران محقق شود که متاسفانه اعتماد اولیه به دشمن و تعجیل در رسیدن به توافق مانع از آن شد. بازنشر مواضع فعالان سیاسی در آخرین خبر، صرفا با هدف اطلاع شما مخاطبان عزیز از تحولات کشور انجام می شود و لزوما نشان دهنده موضع "تیم رسانه ای آخرین خبر" نیست.

 

آی‌کیو بازیکنان ایرانی پایین آمده است

مدیرفنی تیم فوتبال سیاه‌جامگان در خصوص اینکه پس از مدت‌ها روی نیمکت یک تیم لیگ برتری نشسته و آیا سطح لیگ نسبت به گذشته بهتر شده است یا خیر، گفت: در این چند وقت چیزی غیر از جنگ و دعوا ندیده‌ایم و فوتبال ما فرقی نکرده است. خداد عزیزی گفت: به نظرم سطح آی‌کیو بازیکنان هم پایین آمده است. مجید جلالی پس از شکست تیمش اعلام کرد از جایی گل خوردند که در تمرینات روی آن کار کرده بودند. ما هم در آنالیز نفت به بازیکنان گفته بودیم که حریف از لب خط و کناره‌ها خوب جلو می‌آید، اما دقیقاً از همان نقطه گل خوردیم. اعتقاد من این است که سطح گیرایی بازیکنان پایین آمده که ممکن است دلایل زیادی داشته باشد. تسنیم این خبر را منتشر کرد.

 

واکنش تند معاون سیاسی سپاه امام صادق بوشهر به اقدام صادق زیبا کلام

 

 

معاون سیاسی سپاه امام صادق بوشهر گفت: آنهایی که شهامت پا گذاشتن بر روی پرچم آمریکا را ندارند، لیاقت مسئولیت در انقلاب اسلامی را هم ندارند. بعد از اعلام نتایج انتخابات در آمریکا مشاهده کردید که مردم این کشور به نشانه اعتراض به سیاست های کثیف دولتمردان خود، پرچم آمریکا را به آتش کشیدند. خبرآنلاین این خبر را منتشر کرد.

 

روایتی از دلیل قطع سخنان روحانی در صحن مجلس

علی ساری در رابطه با قطع سخنرانی روحانی در صحن علنی مجلس توسط نمایندگان خوزستان اظهارکرد: دفتر ریاست جمهور طی نامه‌ای به وزیر نیرو دستور داد تا به تامین اعتبار انتقال آب و بحث ساخت تونل بپردازد؛ این بدین معنی است کههمه در دولت برای بحث انتقال آب بسیج شده‌اند و این نامه آنچنان پر رنگ و واضح است که جای شبهه و تردیدی برای کسی نمی‌گذارد.وی افزود: بر این اساس امروز وقتی که آقای روحانی به مجلس آمد، قبل از شروع جلسه نامه‌ای در ۷ صفحه تقدیم ایشان شد که براساس مطالعات و گزارشات مرکز پژوهشی‌های مجلس شورای اسلامی تهیه شده بود که کارشناسان این مرکز به این نتیجه رسیده‌اند که این کارها نه تنها مشکلی را حل نمی‌کند بلکه مشکلات زیادی را به وجود می‌آورد. ساری عنوان‌کرد: در ابتدای حضور آقای روحانی در مجلس با ایشان و همراهانشان در این زمینه صحبت شد اما عده‌ای اعلام می‌کردند که در جریان نیستند ‌یا موضوع را رد می‌کردند اما وقتی با اصل نامه مواجه شدند، ‌مساله را تایید کردند و به همین علت مجمع نمایندگان استان به صورت یکپارچه از ریاست جمهوری خواستند که نسبت به این نامه در حال طی کردن مراحل قانونی خود است، ‌دستور لغو دهند اما رییس‌جمهور سعی کرد با جواب‌های کاملا دیپلماتیک‌ به نمایندگان پاسخ داده و به نوعی خواستفضا راتغییر دهدتا بعدا روی موضوع فکر کند که چگونه جواب دهد. نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی مجموع نمایندگان خوزستان در مجلس دیدند که با یک پاسخ مناسب از سوی رییس جمهوری مواجه نشدند در زمان صحبت‌های رییس جمهور، از پشت تریبون ‌خود بلند شده و صحبت‌های رییس جمهور را قطع کردند و با توجه به این موضوع آقای روحانی برای چند دقیقه ساکت شدند. ایسنا این خبر را منتشر کرد

 

گریه زندانبان رژیم شاه برای شجونی

محمدنبی حبیبی در دیدار با اعضای بیت مرحوم حجت‌الاسلام شیخ جعفر شجونی اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنیم که در یک دوره طولانی، از حضور و اثرگذاری مرحوم حجت‌الاسلام شیخ جعفر شجونی در شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی برخوردار شدیم. وی تاکید کرد: مرحوم شجونی حدود ۲۵ بار در دوران رژیم طاغوت بازداشت شد. یک بار شخص ایشان برای بنده نقل می‌کرد که « در بسیاری از این بازداشت‌ها تحت شکنجه‌های شدید قرار می‌گرفتم و حتی یک بار انقدر شکنجه‌ها شدید شد که زندان‌بانی که من را به سلول انفرادی می‌برد برای من گریه می‌کرد و می‌گفت که من با دیدن شما یاد حضرت موسی بن جعفر(ع) افتادم.» خبر آنلاین این خبر را منتشر کرد.

 

درآمد 13 میلیون تومانی فدراسیون فوتبال از محل فحاشی هواداران!

دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و پدیده مشهد از سری رقابتهای هفته دوازدهم برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داوران در دقیقه 91 رخ داد. این تیم طبق بند 3 ماده 79 به 80 میلیون ریال جریمه نقدی با توجه به سوابق قبلی محکوم شد. گفتنی است، دیدار تیم های سیاه جامگان و صنعت نفت آبادان در هفته دوازدهم برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم سیاه جامگان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داوران و دروازه بان تیم حریف رخ داد. تیم سیاه جامگان طبق بند 3 ماده 79 باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. سایت رسمی فدراسیون فوتبال این خبر را منتشر کرد.

 

نتیجه وحدت اصولگرایان منجر به اتفاق مبارکی خواهد شد

حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی با بیان اینکه گفت‌گوهای خوبی میان گروه‌های اصولگرا برای انتخابات آتی ریاست جمهوری شکل گرفته است، گفت: تا آنجا که بنده اطلاع دارم جلسات خوبی بین گروه های اصولگرا برگزار شده و همه گروه ها و نیروهای اصولگرا مصمم هستند که در مسیر همگرایی و وحدت حرکت کنند. وی با بیان اینکه، هنوز مدل و نحوه ورود نیروهای انقلابی به انتخابات96 مشخص نشده است، تصریح کرد: هنوز هیچ گزینه خاصی برای انتخابات 96 از سوی گروه های اصولگرا مشخص و نهایی نشده است و آنچه در برخی رسانه ها مبنی بر گزینه های اصولگرایان برای انتخابات 96 طرح می‌شود، گمانه زنی رسانه‌ای است. تقوی با بیان اینکه "جریان انقلابی در حال بررسی چگونگی ورود به انتخابات 96 است"، تاکید کرد: جامعه روحانیت مبارز وحدت و همگرایی نیروهای انقلاب از در دستور کار قرار داده و با گروه های مختلف درباره چگونگی و ضرورت انسجام جریان انقلابی گفت‌وگو کرده است لذا انتظار می رود مسیر وحدت منجر به نتایج مبارکی برای جریان انقلاب شود. تسنیم این خبر را منتشر کرد.

 
کواکبیان: گزینه ما فعلا روحانی است
 
مصطفی کواکبیان در پاسخ به این سوال که آیا اصلاح طلبان به جز روحانی گزینه دیگری برای انتخابات ریاست جمهوری 96 دارند گفت: ما به عنوان حزب مردم سالاری صحبت می کنیم و گزینه ی ما فعلا آقای روحانی است.نماینده مردم تهران دبیر کل حزب مردم سالاری ادامه داد: این به مفهوم دادن چک سفید امضا نیست چراکه ما گزینه‌هایی حتی در داخل حزب مردم سالاری وخارج از حزب داریم که می توانند کاندیدا شوند و همه چیز به تصمیم گیری های روزهای آخر بستگی دارد.عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره به نامه حزب مردم سالاری به ریس جمهور برای ملاقات خصوصی با وی گفت: اگر این ملاقات انجام شود ما بحث‌هایمان را در رابطه با انتخابات 96 با ریس جمهور در میان می گذاریم.عضو فراکسیون امید در پاسخ به این سوال که برخی معتقدند این امکان وجود دارد که یکی از وزرای دولت در مقابل روحانی کاندیدای انتخابات 96 شود و حتی در این زمینه وزیر بهداشت را مطرح می کنند بیان کرد: خود آقای هاشمی از وزارت بهداشت نیز خسته شده است و چه برسد به ریاست جمهوری که بخواهد کاندیدا شود و بعید می دانم وزیری از وزراء روحانی در مقابل وی برای انتخابات 96 کاندیدا شود.این مطلب در عصر ایران منتشر شده است.
 
یک مجری از تلویزیون خداحافظی کرد
 
منصور ضابطیان مجری و تهیه‎کننده برنامه‎های تلویزیون با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود از خداحافظی‌اش با تلویزیون خبر داد.منصور ضابطیان در صفحه شخصی‌اش از پایان همکاری‌اش با تلویزیون خبر داد و نوشت:«اجازه بدهید همینجا رسما اعلام کنم که منتظر برنامه «رادیوشب» و هیچ برنامه دیگری از تیم ما در تلویزیون نباشید.علیرغم تلاش‌های فراوان ما برای حفظ این رابطه چندساله اما درحال حاضر سیما علاقه‌ای به کارکردن با بنده و همکارانم ندارد. معاونت جدید سیما همه این راه‌های ارتباطی را مسدود کرده و معتقد است که صلاح نیست ما در تلویزیون کار کنیم.دلیل این ممنوعیت‌ها را از من نپرسید چون من هم اطلاعاتم به اندازه شماست اما خوشبختانه می‌دانم که تنها یک تصمیم و توهم شخصی از طرف معاونت سیماست بدون اینکه هیچ مبنای خاصی داشته باشد.مطمئنا بازنده این تصمیم نه ما و شما که تلویزیون است. ما هم را بزودی پیدا می‌کنیم، این سیماست که با تصمیم گیری‌های بغض آلود حلقه دوستانش را روز به روز تنگ‌تر و تعداد بینندگانش را کمتر می‌کند.چه غم انگیز است رسانه‌ای که قرار بود دانشگاه باشد روز به روز خالی از محتوا شود و بینندگانش ناخواسته رو به رسانه‌هایی بیاورند که تیشه به ریشه نظام اخلاقی مردم ایران می‌زنند.ما صبر می‌کنیم چون معتقدیم که میزها به هیچ کس وفا نکرده‌اند و معتقدیم ان الله مع الصابرین.»
 
نامزد نهایی اصولگرایان هنوز مشخص نشده است
 
آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز، با اشاره به برنامه اصولگرایان برای ائتلاف در انتخابات ریاست جمهوری 96 اظهار داشت: هنوز مشخص نیست چه کسی از اصولگرایان به عنوان کاندیدای ریاست‌جمهوری انتخاب شود. دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با اشاره به سازوکار ائتلاف اصولگرایان تصریح کرد: برنامه ما اتحاد جریان‌های انقلابی است و ما برای رسیدن به این امر موظفیم بر روی مبانی و اصول وحدت کنیم.وی همچنین افزود: در حال حاضر ما به دنبال این هستیم که همه اصولگرایان یک خط‌ و مشی داشته باشند و در این مسیر حرکت کنند. این مطلب در فارس منتشر شده است.
 
ان‌شاء‌الله در 16 آذر هیچ سخنرانی لغو نمی‌شود
 
وزیر کشور اظهارکرد:‌ان شاء الله هیچ سخنرانی در روز دانشجو لغو نمی‌شود و همه سخنرانی‌ها باید مجوز شورای فرهنگی دانشگاه‌ها را داشته باشند.عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه همایش ملی صیانت و گفتمان سازی اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت:‌همه سخنرانی‌هایی که مجوز شورای فرهنگی دانشگاهها را دارند مورد تایید وزارت کشور است و در صورتی که این مجوز و از سوی شورای فرهنگی دانشگاهها صادر شده باشد وزارت کشور با آن مخالفت نمی‌کند.وی ادامه داد: با استانداری‌های سراسرکشور نیز هماهنگ شده تا با برگزاری مراسم‌های روز دانشجو همراهی کند.وزیر کشور تاکید کرد:‌به طور قطع همراهی مردم در آستانه انتخابات بسیار مورد تاکید است و همه باید رعایت کنیم تا 16 آذر به نقطه قوت و نقطه عطفی بدل شود.

منبع: تابناک

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر