کد خبر: 79465
A

چند نفر از نمایندگان مجلس کرونا گرفته اند؟

نماینده دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بعضی کارهایی که انجام می‌دهیم واقعا خشک مقدسی است. بعضی از اقداماتی که انجام می‌شود درخور شئونات ملت ایران نیست.

چند نفر از نمایندگان مجلس کرونا گرفته اند؟

به گزارش دیده بان ایران؛ ابوالفضل حسن‌بیگی نماینده مردم دامغان در مجلس گفت: چند تن از نمایندگان مجلس آلوده به این مساله شدند. آقای امیرآبادی حالش بسیار بد است. این فرد وقتی به مجلس می‌آید و تنفس کرده و نوشیدنی و چایی مصرف می‌کند، این‌ها خطر ایجاد می‌کند. روز اول با اعتراضی که نمایندگان و مخصوصا پزشکان نماینده کردند ایشان رفتند. آقای جمالی خیلی ناراحت بود و اعلام می‌کرد که این مریضی سخت و بدی است و دلیلی ندارد که شخصی که مریض شده به صحن بیاید. آقای صادقی مشکوک به این بیماری بود و بعضی دیگر از نمایندگان حال بد داشتند، پریروز آزمایش گرفتند و گفتند پنج روز دیگر طول می‌کشد تا اعلام کنیم که نتیجه‌تان مثبت است یا منفی.

نماینده دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بعضی کارهایی که انجام می‌دهیم واقعا خشک مقدسی است. بعضی از اقداماتی که انجام می‌شود درخور شئونات ملت ایران نیست. الان گفته شده آقای حریرچی هم آزمایشش مثبت بوده است. همه دنیا این مسائل را جدی می‌گیرد. ما هنوز می‌خواهیم با بیماری هم با مماشات برخورد کنیم و قهرمان‌بازی از خودمان در بیاوریم که حتما بایستی همه نمایندگان به مجلس بیایند و کمیسیون تلفیق و... تشکیل شود.

وی یادآور شد: مجلس یکی از جاهای پر تردد است. وقتی مجلس تشکیل می‌شود همه وزارتخانه‌ها و نهادها مخصوصا در فصل بودجه به مجلس می‌آیند. در مجلس در فصل بودجه مصرف سلف سرویس غذایمان گاهی به چهار برابر می‌رسد. در فصل بودجه از همه وزارتخانه‌ها و نهادها و ارگان‌ها برای دفاع از بودجه و پیشنهاداتی که دارند به مجلس می‌آیند. به نظرم این خشک مقدسی است و به نوعی بی‌توجهی به علم است. کرونا شوخی ندارد و ما هم تعارف نداریم. اگر مجلس عمل نکند بقیه مردم هم می‌گویند پس خبری نیست و ما هم به شمال برویم./ ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر