کد خبر: 79712
A

زیبا کلام: از ابتدای امسال مشخص بود؛ مجلس یازدهم برای تندروهاست/ روحانی باید در یک‌ سال و ۲ ماه پایانی دولتش آماده سخت‌ترین رویارویی و چالش‌ها با مجلس باشد

: تندروها در حالی پیروزی در انتخابات را جشن گرفته‌اند که از همان اول هم معلوم بود به سبب شرایط کشور، در دوره یازدهم قوه مقننه مجلس‌نشین خواهند بود. این تحلیلگر مسائل سیاسی در ادامه گفت: در واقع وقتی درصد بسیار بالایی از مردم به دلایل متعددی تصمیم گرفتند رأی ندهند؛ از همین رو تندروها دقیقاً مثل مجالس سه‌گانه هفتم تا نهم بیشتر کرسی‌های بهارستان را در اختیار خود می‌بینند. وی توضیح داد: با توجه به نتیجه‌ای که در انتخابات دوم اسفندماه حاصل شد، دولت روحانی باید در یک‌ سال و ۲ ماه پایانی دولتش آماده سخت‌ترین رویارویی و چالش‌ها با مجلس باشد. رویارویی‌هایی که به قطع و یقین، دشواری و موانع زیادی را پیش روی منافع و مصالح ملی قرار خواهد داد.

زیبا کلام: از ابتدای امسال مشخص بود؛ مجلس یازدهم برای تندروهاست/ روحانی باید در یک‌ سال و ۲ ماه پایانی دولتش آماده سخت‌ترین رویارویی و چالش‌ها با مجلس باشد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛صادق زیباکلام در گفت‌وگویی  اظهار داشت: تندروها در حالی پیروزی در انتخابات را جشن گرفته‌اند که از همان اول هم معلوم بود به سبب شرایط کشور، در دوره یازدهم قوه مقننه مجلس‌نشین خواهند بود.

این تحلیلگر مسائل سیاسی در ادامه گفت: در واقع وقتی درصد بسیار بالایی از  مردم به دلایل متعددی تصمیم گرفتند رأی ندهند؛ از همین رو تندروها دقیقاً مثل مجالس سه‌گانه هفتم تا نهم بیشتر کرسی‌های بهارستان را در اختیار خود می‌بینند.

وی توضیح داد: با توجه به نتیجه‌ای که در انتخابات دوم اسفندماه حاصل شد، دولت روحانی باید در یک‌ سال و ۲ ماه پایانی دولتش آماده سخت‌ترین رویارویی و چالش‌ها با مجلس باشد. رویارویی‌هایی که به قطع و یقین، دشواری و موانع زیادی را پیش روی منافع و مصالح ملی قرار خواهد داد.

 زیباکلام در پایان تصریح کرد: با توجه به شرایط و همچنین اتفاق‌هایی که طی سال جاری در کشور رخ داد، از همان اول مشخص بود تندروها صندلی‌های مجلس یازدهم را بعد از چهار سال حاشیه‌نشینی از آن خود خواهند کرد.

 

منبع: اعتماد انلاین

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر