کد خبر: 79835
A

روزنامه دولت: دعا برای مقابله با کرونا کافی نیست!

آنچه در این میان مهم است، نگاه رسمی حکومت در بیان مقام معظم رهبری بود. روزهای اول که مقاومت می‌شد، ایشان بلافاصله در یک پیام تلویزیونی از پزشکان و پرستاران و کادرهای درمانی و بهداشتی تشکر کردند که معنای آن روشن بود. ولی ظاهراً قشریون یا نخواستند یا نتوانستند این پیام را درک کنند.

روزنامه دولت: دعا برای مقابله با کرونا کافی نیست!

به گزارش دیده بان ایران؛ روزنامه ایران در یادداشتی که بخش‌هایی از آن را اینجا آوردیم به آن‌هایی که درباره تاثیر «دعا» در رفع بلای کرونا، تاکید کرده‌اند کنایه زد.

آنان که درک دقیق‌تری از خداوند دارند و ارتباط بهتری برقرار می‌کنند، هیچ‌گاه خود را بی‌نیاز از درمان به طریق شیوه‌های مادی که مخلوق خداست ندانستند.

آنچه در این میان مهم است، نگاه رسمی حکومت در بیان مقام معظم رهبری بود. روزهای اول که مقاومت می‌شد، ایشان بلافاصله در یک پیام تلویزیونی از پزشکان و پرستاران و کادرهای درمانی و بهداشتی تشکر کردند که معنای آن روشن بود. ولی ظاهراً قشریون یا نخواستند یا نتوانستند این پیام را درک کنند. لذا ایشان دوباره با صراحت بر وجه مواجهه علمی و منطقی بر پیشگیری و درمان این بیماری تأکید کردند و گفتند: «از توصیه‌ها و دستورالعمل‌های مسئولان در خصوص پیشگیری و جلوگیری از آلودگی نباید تخطی شود؛ چرا که خداوند ما را موظف کرده است در قبال سلامت خود و دیگران احساس مسئولیت کنیم، بنابراین هر چه به سلامت جامعه و جلوگیری از شیوع این بیماری [ویروس کرونا] کمک کند، حسنه و هر چه به شیوع آن کمک کند، سیئه است.»

امید است که این سخنان اتمام حجتی باشد بر تعداد افراد اندکی که می‌کوشند با تمسک به این ذهنیت‌های ناروا در برابر اقدامات بهداشتی و درمانی حکومت مقاومت کنند و ‌آنها را برخلاف دین و با هدف گرفتن دین مردم! معرفی کنند. روزهای آینده نشان خواهد داد که آنان چقدر این پیام را گرفته‌اند و به آن ملتزم هستند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر