کد خبر: 79865
A
محمدحسن قدیری ابیانه:

اصولگرایان بر سر ریاست‌ مجلس دعوا نمی‌کنند/ کندروها دلسوزان مردم را تندرو می‌نامند

محمدحسن قدیری ابیانه گفت: کندروها همیشه دلسوزان مردم را تندرو می‌نامند تا بتوانند به اغراض سیاسی خود دست پیدا کنند. اینکه نماینده‌ای در دفاع از مردم و حقوق‌شان مجدانه تلاش‌ کند اصلاً نمی‌تواند نشانه‌ای از تندروی باشد.

اصولگرایان بر سر ریاست‌ مجلس دعوا نمی‌کنند/ کندروها دلسوزان مردم را تندرو می‌نامند

به گزارش دیده بان ایران؛ محمدحسن قدیری ابیانه، فعال سیاسی اصولگرا، در همین رابطه اظهار داشت: برخی سعی دارند با طرح رقابت قالیباف و آقاتهرانی بر سر کرسی ریاست مجلس، این ذهنیت را القا کنند که اصولگرایان مجلس دچار نوعی دودستگی خواهند شد. به نظر من اصولگرایان بر سر ریاست‌ مجلس دعوا نمی‌کنند با اینکه این مساله‌ای بسیار ساده است؛ هر کسی رأی بیشتری بیاورد رئیس مجلس خواهد شد.

 

مجلس بعدی مثبت و دلسوز و تلاشگر است

 

این دیپلمات اسبق در ادامه سخنانش گفت: مهم این است که مجلسی مثبت و دلسوز و تلاشگر قرار است چهار سال مسئولیت قانون‌گذاری و نظارت را عهده‌دار باشد. به همین دلیل نتیجه انتخابات دوم اسفند این امیدواری را پدید آورده است که مجلسی پویا در راستای کاهش مشکلات و بحران‌هایی که مردم را به طریقی درگیر کرده است فعالیتی تاثیرگذار داشته باشد.

 

با بحث «تندروی و تندروها» ذهن‌ها را منحرف می‌کنند

 

او افزود: البته گروهی سعی دارند با پیش کشیدن بحث «تندروی و تندروها» ذهن‌ها را نسبت به مجلس بعدی منحرف کنند و بگویند که مجلس یازدهم مجلسی هزینه‌ساز خواهد بود. در واقع کندروها همیشه دلسوزان مردم را تندرو می‌نامند تا بتوانند به اغراض سیاسی خود دست پیدا کنند. اینکه نماینده‌ای در دفاع از مردم و حقوق‌شان مجدانه تلاش‌ کند اصلاً نمی‌تواند نشانه‌ای از تندروی باشد.

 

مجلس و دولت باید همکاری‌ای توأم با تعامل داشته باشند

 

محمدحسن قدیری ابیانه در پایان صحبت‌هایش با اشاره به احتمالاتی که در مورد ارتباط بین مجلس یازدهم و دولت دوازدهم مطرح می‌شود، گفت: اساساً اصل این است که‌ مجلس بنوازد، دولت هم حرکت کند. قانون نانوشته‌ای می‌گوید که مجلس و دولت باید همکاری‌ای توأم با تعامل داشته باشند. البته این دولت است که باید خودش را با مجلس هماهنگ کند و اگر غیر از این شود،‌ هیچ کاری را نمی‌توان به خوبی پیش برد. در پایان لازم می‌دانم تذکر دهم که دولت نمی‌تواند با مجلس همکاری نکند./ اعتمادآنلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر