کد خبر: 80025
A
دیده بان ایران بررسی کرد؛

فاطمه رهبر که بود؟/ پیشگویی که رای ۲۴ میلیونی احمدی نژاد را پیش بینی کرده بود

فاطمه رهبر در سال ۱۳۴۳ در شهر تهران به دنیا آمد و چندین دوره نماینده مجلس شورای اسلامی بود.او از حامیان سرسخت محمود احمدی نژاد بود.

فاطمه رهبر که بود؟/ پیشگویی که رای ۲۴ میلیونی احمدی نژاد را پیش بینی کرده بود

به گزارش دیده بان ایران؛ ساعاتی قبل فاطمه رهبر، منتخب مردم تهران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری درگذشت.(اینجا)

فاطمه رهبر در سال ۱۳۴۳ در شهر تهران به دنیا آمد. او دارای فوق لیسانس ارتباط تصویری و دکتری مدیریت استراتژیک است. او فعالیت‌های فرهنگی‌اش را از تدریس در آموزش و پرورش آغاز کرد.

او نماینده تهران در دوره هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی بوده‌ و در مجلس هفتم و هشتم نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و در مجلس نهم نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی و ریاست فراکسیون زنان و خانواده دوره نهم مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشت و همچنین عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی بود.

در سوابق اجرایی فاطمه، معاونت حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و مشاور قائم مقام ریاست سازمان صدا و سیما به جشم می‌خورد.

رهبر، فعالیت‌های فرهنگی اش را از تدریس در آموزش و پرورش آغاز کرد. پس از آن در صدا و سیما به عنوان مدیر تولید شبکه اینترنت، دبیر شورای عالی سیاست گذاری اینترنت سازمان فعالیت نمود

او توانسته بود با جاگرفتن در لیست وحدت برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با کسب ۷۸۷ هزار و ۴۸۵ رأی، به عنوان نفر دوازدهم از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر از استان تهران انتخاب شود. اما مبتلا شدن او به ویروس کرونا باعث مرگش شد.

اما یکی از جنجالی ترین اظهارات این نماینده ادوار مجلس به انتخابات سال 88 مربوط می شود. او سه روز پیش از برگزاری انتخابات در تاریخ ۲۲ خرداد ۸۸ در اظهارنظری جنجالی گفته بود:

منتظر رای ۲۴ میلیونی احمدی‌نژاد باشید. با توجه به شورهیجایی که در شهرهای مختلف درخصوص انتخابات ایجاد شده بیش از ۳۵ میلیون از مردم در انتخابات شرکت خواهند کرد که حدود ۷۰ درصد آرا متعلق به آقای احمدی‌نژاد خواهد بود.

 

اظهار نظر جنجالی که باعث شد تا نظر بسیاری از رسانه ها به سمت او جلب شود. رهبر کمی بعد یعنی در هفت تیر 88 در واکنش ها به پیش بینی دقیق او درباره میزان آرای «محمود احمدی نژاد» گفت: بنده بر اساس نظرسنجی‌هایی که به دستم رسیده بود چنین پیش‌بینی داشتم.

این نماینده وقت تهران با حضور در جمع خبرنگاران مجلس، با بیان اینکه به استناد نظرسنجی صداوسیما و برخی مراکز دیگر که از اعتبار بالایی برخوردارند چنین پیش‌بینی کرده بود، ادامه داد: تمامی نظرسنجی‌ها از کسب آرای ۶۰ تا ۶۵درصدی محمود احمدی‌نژاد حکایت داشتند. نظرسنجی‌ها، هم افزایش مشارکت و رشد مقبولیت احمدی‌نژاد را نشان می‌داد، به همین دلیل من توانستم آرای آقای احمدی‌نژاد را این طور تا سقف ۲۴میلیون تخمین بزنم. (اینجا)

 

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر