کد خبر: 80198
A

با نظر رهبری، حسن روحانی 'ریاست ستاد مقابله با کرونا' را در دست می‌گیرد/ یک شورا برای مقابله با کرونا تشکیل می شود

مسعود پزشکیان، نایب رئیس مجلس ایران می‌گوید آیت‌الله خامنه‌ای در پاسخ به نامه‌ای که رئیس مجلس شورای اسلامی فرستاده بوده گفته حسن روحانی، رئیس‌جمهور، شخصا ریاست ستاد مقابله با کرونا را بر عهده بگیرد.

با نظر رهبری، حسن روحانی 'ریاست ستاد مقابله با کرونا' را در دست می‌گیرد/ یک شورا برای مقابله با کرونا تشکیل می شود

به گزارش سایت دیده بان ایران ؛ مسعود پزشکیان، نایب رئیس مجلس ایران می‌گوید آیت‌الله خامنه‌ای در پاسخ به نامه‌ای که رئیس مجلس شورای اسلامی فرستاده بوده گفته حسن روحانی، رئیس‌جمهور، شخصا ریاست ستاد مقابله با کرونا را بر عهده بگیرد.

آقای پزشکیان که روز سه‌شنبه، ۲۰ اسفند، با بخش خبر شبکه دوم تلویزیون ایران گفتگو می‌کرد گفته آقای خامنه‌ای در پاسخ به نامه علی لاریجانی که در آن خواسته شده بوده مسئولیت "عملیات مقابله با کرونا از دوش وزارت بهداشت برداشته و به (هیات) دولت سپرده شود" گفته‌ به جای سپردن ریاست این عملیات به معاون اول ریاست‌جمهوری، حسن روحانی ریاست ستاد مقابله با کرونا را مستقیما بر عهده بگیرد.

همزمان علی لاریجانی، رئیس مجلس، از تشکیل شورایی برای حمایت از تصمیمات ستاد مقابله با کرونا خبر داده است.

آقای لاریجانی این خبر را روز گذشته، دوشنبه ۱۹ اسفند، پس از جلسه‌ مشترک اعضای ستاد مقابله با کرونا و گروهی از نمایندگان مجلس اعلام کرد. او با تاکید بر اینکه ستاد ملی مبارزه با کرونا باید "از قدرت کافی برخوردار باشد"، خبر داده "در شورای عالی امنیت ملی تصویب شده که تمام بخش‌ها از تصمیم این ستاد ملی تبعیت کنند".

واگذاری ریاست ستاد مقابله با کرونا به حسن روحانی که بالاترین مقام اجرایی در حکومت ایران است می‌تواند جدی بودن این بیماری خبر دهد

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر