کد خبر: 80271
A

فرماندار ساری کرونایی شد

از عصر روز چهارشنبه با انتشار رسمی خبر ابتلایعباس علی رضایی فرماندار ساری به این ویروس، اخبار سرایت این بیماری به مسئولان مازندران نیز سر باز کرد.

فرماندار ساری کرونایی شد

به گزارش دیده بان ایران؛  پس از مدت‌ها رسانه‌ای نشدن ابتلای مسئولان مازندران به ویروس کرونا و در حالی که سه هفته از مقابله فشرده با همکاری مردم برای کاهش شیوع این بیماری در استان می‌گذرد، از عصر روز چهارشنبه با انتشار رسمی خبر ابتلای فرماندار ساری به این ویروس، اخبار سرایت این بیماری به مسئولان مازندران نیز سر باز کرد.

از زمانی که نخستین بار سی ام بهمن ماه با شناسایی ۲ فرد بیمار مشکوک در شهرستان بابل ، رسیدن کرونا به مازندران رونمایی شد، تاکنون با وجود آن که روزانه آمار ابتلا افراد عادی به این ویروس در استان از سوی ۲ دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل در اختیار مردم قرار می گرفت ، ولی آمار ابتلای مسئولان که بسیاری از آنان در خط مقدم مقابله قرار داشتند اعم از مسئولان استانی یا شهرستانی به صورت رسمی رسانه ای نشد اگر چه در فضای غیررسمی حرف و حدیث ها زیاد بود.

اولین بار با اعلام ابتلای مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران دکتر مجتبی اکبری از سوی روابط عمومی جمعیت هلال احمر کشور ، به صورت رسمی مشخص شد که یک مسئول مازندران به این بیماری مبتلا شد ولی در سطح استان تا پیش از اعلام رسمی خبر ابتلای عباسعلی رضایی فرماندار شهرستان ساری ، هیچ خبری منتشر نشده بود.

روابط عمومی فرمانداری ساری عصر چهارشنبه اعلام کرد که رضایی به کرونا مبتلا شد و در قرنطینه به سر می برد.

این روابط عمومی حال عمومی فرماندار ساری را رضابت بخش اعلام کرد و نوشت که رضایی در قرنطینه خانگی قرار دارد.
پیش از این در فضای مجازی و به صورت غیر رسمی ابتلا دکتر غلامعلی گدازنده، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، مدیر روابط عمومی و مدیر نظارت و پایش غذا و دارو این دانشگاه ، دکتر فرهنگ بابا محمودی رییس اسبق دانشگاه علوم پزشکی مازندران و مدیر گروه بیماری های عفونی که از پزشکان حاذق این استان در بخش بیماری های عفونی نیز است ، منشتر شده بود که تاکنون از سوی هیچ یک از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مازندران این اخبار تایید و یا تکذیب نشده است.
همچنین از مدیران کل ستادی استانداری مازندران هم ابتلا حمید بخشی مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری مازندران نیز منشتر شد.
براساس آخرین آمار تاکنون ابتلا ۹۱۸ نفر به ویروس کرونا در مازندران قطعی شد و در همین مدت نیز یک هزار و ۲۲۶ نفر بیمار مشکوک نیز در بیمارستان و مراکز درمانی این استان بستری شدند.
علاوه بر آن تاکنون ۵۱۷ نفر افراد مشکوک به کرونا نیز پس از بهبودی از بیمارستان و مراکز درمانی استان مرخص شدند./ ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر