کد خبر: 8031
A

سخنرانی علی مطهری در کرمان بدون حضور خبرنگاران

علی مطهری در حالی به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه شهید باهنر کرمان سخنرانی کرد که خبرنگاران نتوانستند به محل سخنرانی در تالار وحدت این دانشگاه راه یابند.

سخنرانی علی مطهری در کرمان بدون حضور خبرنگاران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز دوشنبه با حضور در آیین نکوداشت روز دانشجو با عنوان نشست بررسی مسائل دانشجو و دانشگاه در دانشگاه شهید باهنر سخنرانی کرد.
همانگونه که از قبل اعلام شده بود فقط دانشجویان با ارائه کارت دانشجویی می توانستند وارد تالار وحدت شوند و از ورود افراد دیگر از جمله خبرنگاران و تصویربرداران رسانه های مختلف جلوگیری شد.
همچنین شماری از دانشجویان به دلیل تکمیل ظرفیت سالن، پشت در تالار وحدت ماندند و از طریق یک بلندگو تلاش کردند صدای سخنران را بشنوند.
جلوگیری از ورود خبرنگار و تصویربردار برای پوشش سخنرانی شخصیت های میهمان دانشگاه شهید باهنر با این استدلال که برنامه داخلی تشکل های دانشجویی است، پیش از این نیز بارها تکرار شده است.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از این مراسم با آیت الله سید یحیی جعفری نماینده ولی فقیه در استان و علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان به طور جداگانه دیدار و گفت و گو کرد.
وی به دعوت مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان در این دانشگاه حضور یافت.

82333671-71222858

منبع: ایرنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر