کد خبر: 80331
A

سردار ناصر شعبانی از فرماندهان قرارگاه ثارالله تهران و فرمانده سپاه آمل در ابتدای انقلاب بر اثر کرونا درگذشت

سردار شعبانی از فرماندهان باسابقه سپاه پاسداران امروز بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت. سرتیپ پاسدار ناصر شعبانی یکی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران با سابقه‌ای بیش از ۳۷ سال در سپاه پاسداران بود. او رده‌های مختلفی از فرماندهی در سپاه از سطح فرمانده سپاه شهری تا فرماندهی لشکر و سپاه استانی و منطقه‌ای را طی کرده و در قرارگاه ثارالله تهران نیز مسئولیت داشت.

سردار ناصر شعبانی از فرماندهان قرارگاه ثارالله تهران و فرمانده سپاه آمل در ابتدای انقلاب  بر اثر کرونا درگذشت

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سردار ناصر شعبانی از فرماندهان باسابقه سپاه پاسداران امروز بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.

سرتیپ پاسدار ناصر شعبانی یکی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران با سابقه‌ای بیش از ۳۷ سال در سپاه پاسداران بود. او رده‌های مختلفی از فرماندهی در سپاه از سطح فرمانده سپاه شهری تا فرماندهی لشکر و سپاه استانی و منطقه‌ای را طی کرده و در قرارگاه ثارالله تهران نیز مسئولیت داشت.

اولین مسئولیت مهم سردار ناصر شعبانی به ۳۷ سال قبل بر می‌گردد؛ زمانی که فرمانده سپاه آمل در استان مازندران بود. او در این مسئولیت در ششم بهمن ۱۳۶۰ هدایت و فرماندهی نیروهای سپاه پاسداران در درگیری با چریک‌های منافق و کمونیست بر سر کنترل آمل را برعهده داشت. نبردی خونین که با شکست نظامی چریک‌ها پایان یافت. در این رابطه از او کتابی با عنوان جبهه سوم منتشر شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر