کد خبر: 80343
A

استان تهران فعلاً قرنطینه نیست

امین بابایی دبیر شورای اطلاع رسانی استان تهران اعلام کردبا اشاره به انتشار خبری با عنوان "استان تهران قرنطینه شد" اظهار کرد: این خبر کاملاً کذب و دروغ است ضمن اینکه انتظار ما که بارها نیز تأکید شده اینست که مردم اخبار را از رسانه‌های رسمی پیگیری کنند. وی تصریح کرد: قطعاً اخبار مربوط درباره تصمیمات ستاد مبارزه با ویروس کرونا در تهران نیز از طریق رسانه‌های رسمی کشور اعلام می‌شود ضمن اینکه شخصی که اقدام به اعلام خبر اشاره شده کرده است هیچ مسئولیتی در ارتباط با اطلاع رسانی درباره ویروس کرونا ندارد.

استان تهران فعلاً  قرنطینه نیست

به گزارش دیده بان ایرانامین بابایی دبیر شورای اطلاع رسانی استان تهران اعلام کردبا اشاره به انتشار خبری با عنوان  "استان تهران قرنطینه شد" اظهار کرد:  این خبر کاملاً کذب و دروغ است ضمن اینکه انتظار ما که بارها نیز تأکید شده اینست که مردم اخبار را از رسانه‌های رسمی  پیگیری کنند.

وی تصریح کرد: قطعاً اخبار مربوط درباره تصمیمات ستاد مبارزه با ویروس کرونا در تهران نیز از طریق رسانه‌های رسمی کشور اعلام می‌شود ضمن اینکه شخصی که اقدام به اعلام خبر اشاره شده کرده است هیچ مسئولیتی در ارتباط با اطلاع رسانی درباره ویروس کرونا ندارد.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر