کد خبر: 80390
A

خبر قرنطینه تهران از سوی استانداری تکذیب شد!

امین بابایی، مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران گفت: انتشار هر خبری مبنی بر قرنطینه تهران کذب محض است و هیچ شخصی به غیر از مسئولان ستاد ملی و استانی کرونا در این زمینه حق اظهارنظر ندارد.

خبر قرنطینه تهران از سوی استانداری تکذیب شد!

به گزارش دیده بان ایران؛ امین بابایی، مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران گفت: انتشار هر خبری مبنی بر قرنطینه تهران کذب محض است و هیچ شخصی به غیر از مسئولان ستاد ملی و استانی کرونا در این زمینه حق اظهارنظر ندارد.

 

بابایی افزود: با توجه به مصوبات و تاکید‌های مکرر شورای اطلاع رسانی دولت و پیگیری‌های موثر وزارت کشور، وظیفه اطلاع رسانی صرفا و قطعا از کانال مسئولان ستاد مقابله با کرونا امکان پذیر است.

 

انوشیروان محسنی بندپی در جلسه اضطراری شورای ترافیک با اشاره به لزوم رعایت نکات بهداشتی جهت مقابله با ویروس کرونا اظهارداشت: اجرای طرح کنترل‌های بهداشتی و تب سنجی در 14 مبادی ورودی و خروجی استان تهران به شکل جدی دنبال می‌شود.

 

وی ادامه داد: بر مبنای بحث علمی و تخصصی در خانه ماندن بهترین تصمیم است که منجر به قطع چرخه انتقال ویروس می‌شود که همواره توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا و صدا و سیما مورد تاکید قرار گرفته و در این راستا باید تلاش کنیم تا اولویت اصلی همه افراد جامعه ماندن در منزل باشد.

 

استاندار تهران سپس بیان کرد: نیروی انتظامی با همکاری راهداری استان تهران نسبت به تأسیس و راه اندازی ایستگاه‌های لازم برای سنجش تب اقدام کنند و به لحاظ نکات ترافیکی و ایجاد نظم و انضباط اقدامات لازم را انجام دهند.

 

محسنی بندپی گفت: اقدامات به گونه‌ای باشد که سبب ترافیک در مبادی خروجی نشود ضمن اینکه پیش بینی‌های لازم در مورد مراکز مراجعه افراد مشکوک به کرونا انجام شود تا در ایستگاه ایست و بازرسی از انتشار ویروس جلوگیری شود.

 

وی ادامه داد: در مورد ترمینال‌های چهارگانه تهران علاوه بر شهرداری تهران که اقدام به ضدعفونی مستمر این مکان‌ها دارند، اقدامات و تجهیزات لازم در جهت رعایت نکات بهداشتی و تب سنجی انجام شود.

 

استاندار تهران با بیان اینکه تامین دستگاه‌های تب سنج توسط اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان تهران است خاطرنشان کرد: تب سنجی توسط نیرو‌های آموزش دیده دانشگاه‌های علوم پزشکی انجام می‌شود که در صورت نیاز با اعلام زودهنگام از عوامل آموزش‌دیده هلال‌احمر و بسیج نیز برای این اقدام استفاده می‌شود./ ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر