کد خبر: 80543
A
مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی مطرح کرد:

مسیح مهاجری: اهانت کنندگان به حرم های قم و مشهد، دست پرورده های خودمان هستند/ ما پرخاشگری و اهانت را انقلابی بودن تفسیر کردیم/ جهالت درمذهبی ترین شهرهای کشور رخ می دهد

درجمع مهاجمان به حرم ها،هم عالم نمایان حضورداشتندوهم مقدس نمایان متحجر.

مسیح مهاجری: اهانت کنندگان به حرم های قم و مشهد، دست پرورده های خودمان هستند/ ما پرخاشگری و اهانت را انقلابی بودن تفسیر کردیم/ جهالت درمذهبی ترین شهرهای کشور رخ می دهد

به گزارش دیده بان ایران؛ مسیح مهاجری در سرمقاله روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: واقعه خطرناک هجوم به حرم ها به بهانه زیارت،در زمانی که توصیه مراجع علمی ودینی خودداری ازورودبه حرم هاست،نشان داد در زمان ماکه عصر شکوفایی علم وعقل است، هنوز هم هستندعالم نمایان بی پروائی که بارفتار و گفتارشان پشت پیامبر را می شکنندو هستندجاهلانی که با آنها درضربه زدن به پیامبر همراهی می کنند.

درجمع مهاجمان به حرم ها،هم عالم نمایان حضورداشتندوهم مقدس نمایان متحجر.آنهابدون آنکه بدانندائمه معصومین علیهم السلام به هنگام مریضی به پزشک مراجعه میکردندوحضرت معصومه نیزبابیماری ازدنیارفت،میگویندبه حرم هابیماری وارد نمی شود.
شایداینهاچندان قابل سرزنش نباشند.مابایدسرزنش شویم که در۴۰سال بعدازانقلاب نتوانستیم جهل را ازجامعه بزدائیم و درک صحیح از دین راجایگزین آن کنیم.

دردبزرگ اینست که این جهالت هادرمذهبی ترین شهرهای کشوررخ می دهد،شهرهائی که مهم ترین حوزه های دینی درآنهاقراردارند.تردیدی نیست که دین وحوزه های دینی مقصرنیستند،تقصیربامتولیان حکومتی است که هرگزاین قبیل جهالت هارامهارنکردندوحتی برای عاملان چنین پلشتی هاکه ابوجهل های زمان ماهستندحاشیه امن هم ایجادکردند.
اگرامروزمی بینیم این جهال حتی به توصیه های مسئولین نظام هم اعتنانمی کنند،بایدبدانیم که فرداقطعا پارافراترخواهندگذاشت وعلیه آنهاخواهند شورید..درست مانندخوارج که خودرافهیم ترازامام زمان خودمیدانستند.
این فرافکنی هارا هم کناربگذاریم که اینهاوابسته به فلان جریان  هستندوبابرنامه ریزی واردعمل شده اند.این واقعیت رابپذیریم که اینهادست پرورده های خودمان هستند ومحصول خالص قدرت طلبی هاوانحصارطلبی های ماکه انقلابی بودن را پرخاشگری وهتاکی وبی حرمتی به هرکس که بامانباشدتفسیر کردیم.مابه خاطراین خطایمان تاوان بزرگ تری خواهیم پرداخت.        

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر