کد خبر: 80698
A

سردار باقری و دیگر مسئولان کشور چند نفر دیگر باید بمیرند تا ادارات را تعطیل کنید؟/ شما در برابر جان مردم و در دادگاه عدل الهی پاسخگو هستید؟!/ برای سلامت مردم حکم حکومتی بگیرید

کشور ما و تمام جهان مانند ایران؛ با ویروسی دست و پنجه نرم می کند که نه واکسن دارد و نه دارو؛ تنها راه کنترل بیماری کرونا این است که حاکمیت با تصمیمات قهری و اجباری زنجیره مرگ بشکند. یعنی می توان کاری کرد تا آدم هایی که می توانند ناقل ویروس باشند، چند روزی را در خانه بمانند.

سردار باقری و دیگر مسئولان کشور چند نفر دیگر باید بمیرند تا  ادارات را تعطیل کنید؟/ شما در برابر جان مردم و در دادگاه عدل الهی پاسخگو هستید؟!/ برای سلامت مردم حکم حکومتی بگیرید

دیده بان ایران_ سعید سیف: کشور ما و تمام جهان مانند ایران؛ با ویروسی دست و پنجه نرم می کند که نه واکسن دارد و نه دارو؛ تنها راه کنترل بیماری کرونا این است که حاکمیت با تصمیمات قهری و اجباری زنجیره مرگ بشکند. یعنی می توان کاری کرد تا آدم هایی که می توانند ناقل ویروس باشند، چند روزی را در خانه بمانند. اما متاسفانه قرار بر این شده است که ادارات و بانک ها از فردا ۵ فروردین ماه ۱۳۹۹ باز شود و کارمندان مطابق معمول در ادارات به فعالیت بپردازند؛ باز شدن ادارات یعنی فراهم شدن  امکان چرخه انتقال کرونا؛ متاسفانه افرادی مجبورند سوار تاکسی، اتوبوس، مترو و... شوند. بازگشت به روال عادی اداری یعنی دیگر مشاغل مرتبط هم مانند پیش از همه گیری کرونا فعال شوند. 

همگان به خوبی می دانند جناب آقای سردار سر لشکر باقری از سوی مقام معظم رهبری طی فرمانی ماموریت پیدا کردند تا با کرونا مبارزه کنند اکنون جان هشتاد و چهار میلیون ایرانی به واسطه اینکه مجبور هستند قرنطینه خود بشکنند در خطر است.از فرداست که حمل و نقل عمومی باید مطابق روال گذشته افرادی را جابه جا کند که هر کدام از آنها ممکن است ناقل ویروس کرونا باشند؛ سردار سرلشکر باقری آیا از مخاطرات احتمالی تصمیم گرفته شده توسط دولت آگاه هستید؟

ایران در زمره آلوده ترین کشورهای جهان از نظر ویروس کروناست. تا اینجای کار هر دقیقه یک نفر به این بیماری مبتلا می شود یا بر اثر آن می میرد. با پیشروی سریع بیماری، کار به ثانیه ها نیز می کشد.

متخصصان می گویند در خانه نشستن تنها راه مدیریت بحران است آیا کسی در مجموعه حاکمیت هست که از خودگذشتگی کند و مردم اجبار به خانه نشینی کند؟

برای نجات جان دهها میلیون انسان، باید همین الان اقدام کنید. دستور تعطیلی همه ادارات و صنوف را صادر کنید.

. اکثر نظرسنجی ها نیز حکایت از آن دارد که عموم مردم موافق قرنطینه اند. پس معطل چه هستید؟ چند نفر دیگر از مردم ایران باید بمیرند و روی جسدشان آهک بپاشند تا کاری بکنید؟

برای اقتصاد و سلامت جامعه ایران هیچ اتفاقی بدتر از گسترش کرونا  نیست. نمی شود که وزیر بهداشت به مردم بگوید در خانه بمانید و بقیه دولت و حاکمیت اراده کنند ادارات و بانک ها را باز کنند! 

 دیگر کشورها از چین، سنگاپور و ایتالیا گرفته تا عربستان و  ایالت های آمریکا هر کدام برای " کنترل همه گیری کرونا و در عین حال استمرار خدمات ضروری" راهکاری دارند شما هم همان کار را بومی و اجرا کنید. 

سردار باقری شما بنابر حکم رهبری اختیار این را دارید که از دولت بخواهید به روندگسترش کرونا خاتمه دهد. بنابراین امشب تعجیل کنید و با گرفتن حکم حکومتی از رهبر به  روند "بی تصمیمی و آشفتگی " در نظام اداری پایان دهید.  

 

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر