کد خبر: 8070
A

تابش: زمینه حضور دانشجویان در تصمیم‌گیری‌ها فراهم شود

نایب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی خواستار فراهم شدن زمینه حضور دانشجویان در تصمیم‌گیری‌ها و قبول مسئولیت‌های بزرگ از سوی آنان شد.

تابش: زمینه حضور دانشجویان در تصمیم‌گیری‌ها فراهم شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، در پیام محمدرضا تابش به مناسبت روز دانشجو آمده است:

«بسم الله العلیم

عدالت خواهی، میهن دوستی و استقلال طلبی از جمله ویژگی‌هایی است که مردم ایران و بخصوص جوانان پر شور و شعور و دانای این سرزمین، به آن شهره هستند و در این میان دانشجویان که نماد علم و عمل و آرمان خواهی هستند در طول تاریخ آغازگر و تداوم بخش حرکت های آگاهی بخش و ظلم ستیزانه بوده اند و توانسته اند در شرایط سخت، نجات بخش توده های مردمی باشند. از طرفی دیگر دانشجویان عزیز به عنوان بازوان علمی کشور در توسعه نیروی انسانی کارآمد و خلاق و پی‌افکندن توسعه متوازن و پیشرفت کشور و رفع نیازهای مردم نقش محوری دارند که باید قدردان وجود عزیزشان بود.

شانزدهم آذرماه هر سال که نماد حرکتی ماندگار از دانشجویان و دانشگاهیان است را با یاد شهدای دانشجوی این روز بزرگ گرامی می‌دارم و با تکریم مقام شامخ اساتید ارجمند و تقدیر از آرمان خواهی و وطن پرستی دانشجویان عزیز، امیدوارم مجموعه حاکمیت به دور از تنگ نظری و با باور به رسالت خطیر جنبش دانشجویی، بتواند زمینه حضور و فعالیت موثر آنان در جامعه و تصمیم گیری‌ها و تصمیم سازی‌ها را فراهم آورند و این نسل برآمده از انقلاب پرافتخار اسلامی را به آینده امیدوار و برای قبول مسئولیت‌های سترگ، مهیا سازند تا مقدرات کشور به دستان پرتوان آنان رقم بخورد.

اینجانب به سهم خویش این روز را به همه دانشجویان و دانشگاهیان وارسته تبریک عرض می‌نمایم و موفقیت آنان را در همه زمینه ها بخصوص تولید علم و دانش آرزومندم.»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر