کد خبر: 81353
A
دیده بان ایران ماجرای توهین های فعالان اصولگرا را بررسی کرد؛

حمله هماهنگ اصولگرایان به اظهارات ضدچینی «جهانپور»/ سفیر چین در ایران ناراحت شد، ارتش سایبری اصولگرایان به سخنگوی وزارت بهداشت حمله کرد

بعد از انتقادات روز گذشته کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت از چینی‌ها در موضوع کرونا در مصاحبه باخبرگزاری آناتولی، کیانوش جهانپور در پیامی توئیتری این صحبت‌ها را تکرار کرد که با واکنش سفیر چین مواجه شد. سفیر چین در این باره نوشت: وزارت بهداشت چین هر روز کنفرانس خبری دارد. پیشنهاد می‌کنم برای نتیجه‌گیری اخبارشان را به دقت بخوانید. اما اظهارات سخنگوی وزارت بهداشت تنها واکنش سفیر چین را به دنبال نداشت چرا که اندکی پس از توییت جهانپور رسانه ها اصولگرا در اقدامی هماهنگ به همراه برخی کاربران موسوم به ارزشی هم در حمایت از چین و انتقاد به اظهارات کیانوش جهانپور دست به کار شدند و او را مورد لطف و نوازش خودشان قرار دادند. کاربری به نام «آ سیدپوریان» در رابطه با همین موضوع در توییترش نوشت: اظهارات سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا به روابط دیپلماتیک ایران و چین لطمه زده است. امیدوارم اظهارات آقای جهانپور صرفاً از روی ناآگهی ایشان باشد نه چیز دیگر!

حمله هماهنگ اصولگرایان به اظهارات ضدچینی «جهانپور»/ سفیر چین در ایران ناراحت شد، ارتش سایبری اصولگرایان به سخنگوی وزارت بهداشت حمله کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ بعد از انتقادات روز گذشته کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت از چینی‌ها در موضوع کرونا در مصاحبه باخبرگزاری آناتولی، کیانوش جهانپور در پیامی توئیتری این صحبت‌ها را تکرار کرد که با واکنش سفیر چین مواجه شد. سفیر چین در این باره نوشت: وزارت بهداشت چین هر روز کنفرانس خبری دارد. پیشنهاد می‌کنم برای نتیجه‌گیری اخبارشان را به دقت بخوانید.

اما اظهارات سخنگوی وزارت بهداشت تنها واکنش سفیر چین را به دنبال نداشت چرا که اندکی پس از توییت جهانپور رسانه ها اصولگرا در اقدامی هماهنگ به همراه برخی کاربران موسوم به ارزشی هم در حمایت از چین و انتقاد به اظهارات کیانوش جهانپور دست به کار شدند و او را مورد لطف و نوازش خودشان قرار دادند.

تا جاییکه کاربری به نام «آ سیدپوریان» در رابطه با همین موضوع در توییترش نوشت: اظهارات سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا به روابط دیپلماتیک ایران و چین لطمه زده است. امیدوارم اظهارات آقای جهانپور صرفاً از روی ناآگهی ایشان باشد نه چیز دیگر!

 

گفتنی است که روز گذشته کیانوش جهانپور در گفت و گو با خبرنگار آناتولی در تهران با بیان اینکه اکثر شهرهای ایران با طغیان بیماری روبرو هستند، از عملکرد چین در این زمینه نیز انتقاد کرد و گفت:  «چین با ارائه آمار و مدارکش نسبت به بیماری کووید-19 شوخی تلخی با دنیا کرد. همه کشورهای درگیر این بیماری به استناد مدارک چین تصور کردند بیماری شبیه و آسان‌تر از بیماری آنفلوآنزا است. چنین نیست و نمی‌شود گفت دوره این بیماری دو ماه است».

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر